Gå til innhold

spørsmål om DVD-Brenner


Anbefalte innlegg

Bare så det er sagt: jeg har lite greie på DVD-saker.

 

Jeg flytter inn på en liten hybel til høsten og tenkte jeg skulle spandere på meg en DVD-Spiller til TV'n.. Men så kom jeg på at hvis jeg setter PC'n ved siden av TV'n så kan jeg jo kjøpe en DVD-spiller til TV'n.. Og hvorfor ikke en DVD-Brenner?! :hmm:

 

Så mitt spørsmål er: Kan denne DVD-brenneren feks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300220&cks=PRL fungere som en vanlig TV-DVD-Spiller? Er det "sonefri" osv?

Endret av Svulst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist du tar vekk siste parantes i linken så fungerer den også.

 

Dersom du setter PCen ved tven, og har skjærmkort med TVut kan du se DVD på tven gjennom PC.

 

Den vil ikke fungere som en Stand Alone DVD spiller. MEn du må bruke PC til å starte og stoppe osv. For min del så er dette ikke noe problem, da det kan være kjekt å se andre ting på TV fra PC også.

 

Du må også koble til lyd til stereo eller tv. Dersom du ikke ønsker å benytte PC høytalere. Det skal ikke være noe problem å finne andre poster om dette.

Endret av Folo
Lenke til kommentar

I utgangspunktet er ikke dvd-spillere til PCer sonefri. Det er veldig mange metoder som kan gjøre dem sonefri dog. Du kan bruke en softwareløsning, som posten over foreslo, eller du kan laste ned 'behandlet' firmware, så er spilleren permanent sonefri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...