ketilgd Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Jeg skal til å partisjonere, men så kom jeg på å tenkt om det er vanskelig å fjerne dem etterpå. Med tanke på at jeg helst vil partisjonere flere ganger for å finne ut hvilken måte jeg like best( hvor store hver partisjon skal være). Er det bare til å slette partisjonen etterpå? Jeg tenker da på at selvfølgelig må formatere hele dritten, og at det må gjøres slik hver gang. Er det slik det fungerer? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 det er bare å slette partisjonene, tar like lang tid som å slette en text fil til eks. formatere er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Ja, med PQMagic, mister du ikke det som er på partisjonen, men det du må huske er at når du legger diverse programmer og filer på f.eks d: og sletter den, vil alle havne på c: og enkelte programmer og linker vil ikke fungere skikkelig. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 hvis du bruker partition magic (som forresten er et glimrende program til slikt) så er det bare å kjøre "drive mapper", etterpå. Da ordnes alle snarveiene osv. Dette er jo forutsatt at du "merger" to partisjoner, da ordner drive mapper resten. men hvis du bare flytter dataene i eks explorer så er det mye arbeid for å få alt til å funke igjen. Jeg er ikke sikker, men tror ikke drive mapper redigerer registret til windows, så noen progs må nok installeres på nytt Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Jeg har hørt om det samme, men var ikke helt sikker på hva og hvordan det virker... Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå