remerserr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) koder? ---> Då må eg vel til med nokon kodar som gjer sånn at den skal funke her i Norge. menmen, den er jo ikkje i salg endå...men dette er den mobilen eg skal ha.. Endret 3. august 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Sannsynligheten er der for at den ikke vil virke i Norge Men hvis det er en sjanse du er villig til å ta så er den vel bra. Men hvis du kan vente litt så er vel s700 et bra valg, ikke flipp, men tastene er skjult(vanskelig å forklare) Den kommer i november. Eller gå for P800, litt tung, men den har alt og den ligger i rett prisklasse nå Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) --- For det første er det kun èn telefon uten minnekort med mer/32 mb minne.. K700, men om du vil godta minnekort, få bedre kamera men dog miste mp3 spilleren, kan du se på S65. Men den som passer dine krav er klart K700! Endret 4. august 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
el_ninox Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 --- For det første er det kun èn telefon uten minnekort med mer/32 mb minne.. K700, men om du vil godta minnekort, få bedre kamera men dog miste mp3 spilleren, kan du se på S65. Men den som passer dine krav er klart K700! Mp3 spelar må eg ha...Det ser ut som om Motorola MPX220 har alle dei krava eg er ute etter, inkludert klapp. Så den skal eg ha meg, men eg ser det er litt usikkert når den blir lagt ut for salg. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 har jeg sakt noe annet?? neinei, men eg tenkte at det var ein forskjell sidan nokon seier k700 og andre seier k700i. hmmmmm....det var et eller annet jeg skulle si.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Men hvis du kan vente litt så er vel s700 et bra valg. Synes tastene er veldig 'glatte' på S700, spesielt de utenpå. Og både tastene utenpå og sølvringen rundt kameraet samler fingeravtrykk til gangs. Men definitivt den beste SonyE-mobilen til nå Ikke noe å si på displayet i allefall, like stort som på SX1 men mer lyssterkt og bedre oppløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå