Petterahl Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hei! Jeg skulle rense vannkjølingen min i dag, tror jeg skrudde litt får hardt og det endte med sprekt GPU blokk. Den er totalt ødelagt og jeg lurer på om det er en garanti sak? Kjøpte den kanskje for 1/2 år siden på komplett. Link til vannkjølingen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Neppe, da det er du selv som har ødelagt den . Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kjøp ny eller lag ny topp. Eller evt prøv å tette sprekken(e). Som Snekker'n sier så dekker ikke garantien noe slikt. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Godt tips til neste gang du skal skru noe: skru med fingrene til det stopper, så gir du et nøkk med en fastnøkkel. Maks en kvart omdr. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Kjøp ny eller lag ny topp. Eller evt prøv å tette sprekken(e).Som Snekker'n sier så dekker ikke garantien noe slikt. Tror det kan bli vanskelig å tette sprekken. En ganske stor bit datt av, hmm kanskje det går ann å lime? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Prøv aradit, men det har lett for eg renne vekk Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Epoxy eller bare lag en ny selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå