j-- Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 På mange lan er det brukt sponplater oppå paller for å lage bord. Det er fryktelig vondt å kutte seg opp på bordkanten, og det slipper mann når man teiper sponplatekanten;-) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Å GUD! Takk for for at teip ble nevnt. Var på Xplore 02, og da la jeg jakken min langs kanten. Skal sikkert på Xplore i år oxo, så jeg har gruet meg litt til de platene. ..men teip... God ide Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Ok, har tenk mæ på warpzone i høst.Har 2 spørsmål: Ka ska man med teip? Ka e en powercabel? Bordene vi bruker på warpzone er så fine at teip er unødvendig. Edit: Du trenger ikke TP eller padde, dette er lagt ut til alle deltakerene når dere kommer. Mvh. Zoidman WarpCrew Endret 17. september 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ta med deg en 12. gauge Remington 870 express for å jekke ned de kjipe CSnerdene..... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Å GUD!Takk for for at teip ble nevnt. Var på Xplore 02, og da la jeg jakken min langs kanten. Skal sikkert på Xplore i år oxo, så jeg har gruet meg litt til de platene. ..men teip... God ide Da blir du nok glad når jeg nevner dette: Når du bestiller biletten, kan du også kjøpe med noe annet stash, blant annet teipet bordkant til 15kr ekstra! Du kan også bestille en ekstra Nettverkskabel på 10 meter, for 50kr... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ja, ser det der.... Men jeg får tak i nettverkskabel til 8kr så.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ja, ser det der....Men jeg får tak i nettverkskabel til 8kr så.... Heh, og jeg får gratis! En kompis av meg går Elektro, og han "låner" noen derifra Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Vel... Jeg også får det jo gratis. Broren min jobber på NTE, og han "låner" på samme måten som kompis'n din gjør. Lenke til kommentar
Hausser Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Lommelykt!!!!! Helst oppladbar. Er et must når dei skrur av lyset og du ska inn i maskina eller skal finne noe!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå