B4stian Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 og toalettsaker hvis du skal være borte i 5 dager!!! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Pyjamas passer også utmerket til å spille og vandre rundt i, ellers bør du prøve å lage grill/LAN fest med familien. Det bruker vi å ha på Dala LANet. Øyh, DalaLAN er knall. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 FANTA!! dropp cola, det sameker hæst, men FANTA!! og en pizza!! (helst en big one!) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Fanta og grandis med kjøttdeig og løk duger. En vifte anbefales å ta med, det kan fort bli varmt. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Teip!!! for å teipe de jævlige bordkantene, gaffe andre, og mye annet.... saks er også kjekt av og til... TG ! I helvete å glad jeg er for at jeg tok med teip sist, så jo folk begynte nesten å blø! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Teip!!! for å teipe de jævlige bordkantene, gaffe andre, og mye annet.... saks er også kjekt av og til... TG ! I helvete å glad jeg er for at jeg tok med teip sist, så jo folk begynte nesten å blø! Første lanet jeg var på, TG03, så hadde jeg ikke med meg teip, ble 100% rød på håndleddet, fikk også fliser skremmende nær blodåra... Lenke til kommentar
^^BullShit^^ Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 fanta,pizza, teip å spill... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 og husk for all del ukrysset tp kabel vis dere er flere en 2 2 eller mer = Router/hub/Swich + ukryssa TP kabeler til alle. 2 = 1 stk krysset TP kabel. Lan-Party med 2 stykker... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Tp kabel, pizza, spill, Softgun (i tilfelle inpåslitne drittunger/naboens hund osv), og la cd keyer vere hjemme PS: dra deg avgårde tilig for å få de beste soveplassene! Husk også Powerkabel. det eneste eg bruker å glemme Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Det er ikke så dumt og ha skjerm med heller nei... Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Ok. Det du bør ta med deg: -Din datamaskin med skjerm osv.. -Leidninger, straum, tp, skjerm-kabel, mobil-ladar osv.. -Mus (mus-matte), tastatur osv.. -Headset -Perfyme ? Svært smart iallefall.. -Mat, cola.. -Penger, til mat osv, så får du "skikkelig" mat ein dag.. -Dersom du har noko sjukdom (eplepsi, sukkersjuka osvosv) TA MED MEDESIN! -Drivarar osv om mot formodning PC'en din skulle bryta saman midt i lanet. -Sovepose kanskje -Som tidlegare sagt: Hold cd-keyane dine heima! Marker kva din cola er Endret 25. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Jeg tror kanskje det allerede har stått alt det du lista opp Denethor... Denne tråden kan jo egentlig bare dø... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Hm. Jeg syns det var greit av Denethor å lage en komplett liste, så jeg slipper å skumlese masse køddposter for å finne ut hva jeg skal ha med. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Hm. Jeg syns det var greit av Denethor å lage en komplett liste, så jeg slipper å skumlese masse køddposter for å finne ut hva jeg skal ha med. Jo godt poeng.. i grunn.. En ting til man kan huske å ha med er jo kamera, hvis man har.. er jo kult med litt bilder.. Endret 25. august 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Litt av poenget med en liste er at man skal kunne sjekke om man har fått med seg alt. En liste med "osv.." blir meningsløs. Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Husk Hd`en då Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Ok, har tenk mæ på warpzone i høst. Har 2 spørsmål: Ka ska man med teip? Ka e en powercabel? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Ok, har tenk mæ på warpzone i høst.Har 2 spørsmål: Ka ska man med teip? Ka e en powercabel? Teipe bordkanten. Powerkabel = strømkabel = kabelen fra veggen til PSU (strømforsyningen). Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 hvorfor teipe bordkantene? Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Mye bedre hvis det er litt spisse kanter - blir mykere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå