potetgullmannen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hva skal jeg ta med meg når jeg skal på lan? (utenom pc,tastatur,og mus og høtalere\høretelefoner selvsagt) ikke si tannbørste sovepose laken og tomatsuppe... bare lurer på ossen ledninger++ jeg trenger og sånn... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Ehh .. Det du bruker til vanlig selv sagt! Edit: Du sier "utenom pc,tastatur,og mus og høtalere\høretelefoner" så jeg gjetter at du da vet hva du skal ha med deg. Vet du ikke hvordan du kobler det opp? Har du ikke gjort det hjemme da? Endret 2. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 må jeg ikke ha masse cabeltull for og få bolta maskinene sammen til ett netverk? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 må jeg ikke ha masse cabeltull for og få bolta maskinene sammen til ett netverk? Nei, eneste du trenger en en nettverks-kabel, men den regner jeg med du har, siden du skriver på forumet. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 har bare tråløst i-link.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Da trenger du et nettverkskort (ikke trådløst et altså) og en nettverks kabel. Endret 2. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 k.. nettverkskort er også inni der ett sted... takk for hjelpen da er jeg g2g:P Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du skal ha med deg foreldre . Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du skal ha med deg foreldre . Mamma er ihvertfall et must!!!! i tilfelle man får hjemlengsel og spillenes innhold blir for sterk kost for noen. Pyjamas passer også utmerket til å spille og vandre rundt i, ellers bør du prøve å lage grill/LAN fest med familien. Det bruker vi å ha på Dala LANet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du skal ha med deg foreldre . Har du slått hodet eller? Lenke til kommentar
Xero Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Uten om pc, skjerm, tastatur og mus, må du ha med deg noen brett med brus og spill. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hodetabletter og boller. Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 og husk for all del ukrysset tp kabel vis dere er flere en 2 2 eller mer = Router/hub/Swich + ukryssa TP kabeler til alle. 2 = 1 stk krysset TP kabel. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 og husk for all del ukrysset tp kabel vis dere er flere en 2 2 eller mer = Router/hub/Swich + ukryssa TP kabeler til alle. 2 = 1 stk krysset TP kabel. På mange switcher kan man bruke kryset kabel .. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Teip!!! for å teipe de jævlige bordkantene, gaffe andre, og mye annet.... saks er også kjekt av og til... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 LIGGEUNDERLAG det er ett helvete å sove 5 netter på betong(tg) og gjerne en sovepose gaffa er også ett must.. diskett kan være kjekkt... Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Musmatte! det e J**** irriterende å glemme Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Xp cd, samt alle drivere ved et krasj. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 cola!!!!!!! hvis du skal på et stort lan må du ha sparkesykkel du er lost uten d...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå