Juppjupp Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Nå har jeg gjort noe flott!! Har koblet min Doxa dac på SP-dif ut fra lydkortet!! Dette går så over til min gamle doxa 70se effektforsterker!!! Deretter ut på et sett Audiovector m3 (Ikke signatur :sad: og de er heller ikke mine... ) men det er bra nokk for lyd til PC'n!!! Dette må bare høres!! Selvsagt ikke noe for Cervin-Wega-fansen (Di vil jo bare ha bass, og annen dritlyd!!) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Har ikke du B&W N2 høyttalere da? Og så blir du imponert over lyden via et par høyttalere til 15000kroner. Hmmm, merkelig.... Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 Synes det er tungvint å ha PC'n i stua!! Dette var et tips om hvordan man kan gjøre det!! Dessuten kjørte jeg det analogt fra SB-live til H/K'en!! Dette ble ikke særlig bra lyd!! (DAC'en på SB'n stinker jo!!). Har selvsagt prøvd med dac'en gjennom anlegget i stua, men som sagt er det svært upraktisk å ha PC'n i stua!! Driver å bygger hus nå, da skal jeg fikse en mer permanent løsning!! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Quote: On 2002-04-27 18:44, Juppjupp skrev:Nå har jeg gjort noe flott!!Har koblet min Doxa dac på SP-dif ut fra lydkortet!! Dette går så over til min gamle doxa 70se effektforsterker!!! Deretter ut på et sett Audiovector m3 (Ikke signatur :sad: og de er heller ikke mine... ) men det er bra nokk for lyd til PC'n!!! Dette må bare høres!!Selvsagt ikke noe for Cervin-Wega-fansen (Di vil jo bare ha bass, og annen dritlyd!!) Dette høres ut som en bra løsning. Imponerende.... Audiovector m3 vil gladlig tro vil passe til PC-bruk, da man er nesten avhengig av en høyttaler som spiller bra på det meste... Hvordan driver Doxa`en Audiovector`a? Er ikke den litt liten...? Jeg vet i allefall at flere Audiov.-høytalere er enormt kresne på forsterker. Hva gjør forresten H/K-Forsterkeren sammen med noen så flotte B&W? Godt å høre at det er flere som prøver å få "god"-lyd på PC`en... :smile: Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 hmm, sp-dif er digital utgang så visst jeg kobler den til en digital inngang på forsterkeren min så går det bra? har ikke brukt spdif før så jeg fant ut det var best å spørre før jeg ødelegger no' =) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Quote: On 2002-04-27 18:44, Juppjupp skrev:Nå har jeg gjort noe flott!!Har koblet min Doxa dac på SP-dif ut fra lydkortet!! Dette går så over til min gamle doxa 70se effektforsterker!!! Deretter ut på et sett Audiovector m3 (Ikke signatur :sad: og de er heller ikke mine... ) men det er bra nokk for lyd til PC'n!!! Dette må bare høres!!Selvsagt ikke noe for Cervin-Wega-fansen (Di vil jo bare ha bass, og annen dritlyd!!) en ting eg ser er at du har doxa,et veldig lyd messig bra forstarker .Har selv doxa meget bra lyd bilde Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Du trenger ikke bruke dobbelt utropstegn på hver setnimg Juppjupp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå