kristian_e Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hei.. eg lurer på på å kjøpe meg ny mobil, kansje siemens m65. ka Mpiksler Kamera er der? er der glas på deksele? eventuelt er det lett å lage ripe i skjermen? kan du få kjøpt blits til kameraet? eventuelt kar? er har lurt litt på t630 også. kva for ein er best av den å m65? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hvis du ikke trenger blåtann(bluetooth) er nok M65 det beste valger der ja, Bedre kamera, støtsikker osv... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Spørs litt på hva du bruker telefonen til og hva du trenger da... Lenke til kommentar
kristian_e Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 eg vil bruke den til å ringe å sende sms og leike meg litt....eg kjeme til å ta litt bilde, men kor mange Mpiksler er der? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) På M65 er det 0,3 megapiksler eller VGA. På Siemens S65 (som kommer snart) er det 1,3 megapiksler. På Nokia 7610 er det Nesten 1 megapiksel... 0,99 elns... skal du ha megapix telefon anbefaler jeg deg Siemens S65! EDIT: kom noen leifer p.g.a trøtthet... Endret 2. august 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
kristian_e Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 men er der glas i deksele?? eventuelt er det lett å ripe opp skjermen?? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er nok ikke glass i dekselet det er et tynt plastikk... Jeg vet ihvertfall at skjermen på M65 er veldig lett og ripe opp.. Dette kan erstattes med et nytt deksel. Eneste telefonen jeg vet om uten beskyttelse foran skjermen er SE K700... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå