SverreD Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Etter det jeg har forstått dekker de øret men de er ikke omsluttende Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 det er kjempe headsett! Har dem på nå, dekker omtrent hele øret, men det er ikke over øret på en måte.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Men det blir ikke ubehaglig og klamt da? Når du presser øret intill hodet? Lenke til kommentar
Theoden Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Veit ikkje svaret på topic, men eg veit at koss ur40 ikkje blir klamme og klemstrer, kan sitte på med dei i 6 timer i strekk uten å kjenne noke:) Veldig bra lyd i tillegg og veldig lette. Livstidgaranti osv Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Veit ikkje svaret på topic, men eg veit at koss ur40 ikkje blir klamme og klemstrer, kan sitte på med dei i 6 timer i strekk uten å kjenne noke:) Veldig bra lyd i tillegg og veldig lette. Livstidgaranti osv Skal jeg fortelle deg hvorfor de har livstidsgaranti på dem? Det er fordi om det ikke hadde vært det så hadde ingen kjøpt Koss lenger. Makan som plastskrap har jeg ikke sett maken til.. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Men det blir ikke ubehaglig og klamt da? Når du presser øret intill hodet? Det går bra!! Lenke til kommentar
jugepave Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Veit ikkje svaret på topic, men eg veit at koss ur40 ikkje blir klamme og klemstrer, kan sitte på med dei i 6 timer i strekk uten å kjenne noke:) Veldig bra lyd i tillegg og veldig lette. Livstidgaranti osv Skal jeg fortelle deg hvorfor de har livstidsgaranti på dem? Det er fordi om det ikke hadde vært det så hadde ingen kjøpt Koss lenger. Makan som plastskrap har jeg ikke sett maken til.. hehe eru helt kokt i hue? ur40 er strøkne bortsett ifra en ting, veldig kort ledning. deilig passform, lette på hodet, ok lyd. det er iallefall min mening, så kan du sitte der med stridshjelmhodesettet ditt å kope lut Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Bare vent du. Snart må du bruke teip for å holde de sammen. Jeg har Sennheiser HD570. Eneste som jeg har måttet skifte er pluggen som man setter inn i headsetet. Holdt i ca 1.5 år med MYE bruk på LAN. Endret 3. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Theoden Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 headsett er vel ikkje laga til å hoppe og sitte på? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 headsett er vel ikkje laga til å hoppe og sitte på? Det er da mange som glemmer seg. Selv har jeg aldri gjort det men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå