Erijk Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hei jeg bestilte Lørdag den 31/07/04 en cpu vifte en aerocool Hightower ! Idag så jeg hvor den var den var allerede i oslo, å det betyr da at jeg har den i morra derfor vil jeg gi masse skryt te www.3dfxcool.no !! btw: det er noe av den raskeste leveringen jeg har vært med på noen sinne ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har vært borti deffekt kabinettvifte og deffekt katode hos 3dfxcool før. Alt jeg trengte var å sende de en mail, deretter fikk jeg nytt uten å engang måtte sende inn det gammle. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 At en nettbutikk sender en ordre samme dagen som de behandler den, er vanlig praksis, ihvertfall blant de mindre aktørene. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 3dfxcool er som regel ok ja. Savner fortsatt respons på webskjemaet jeg fylte inn i forrige uke med spørsmål om når de får inn Zalman's nye heatpipe til skjermkort... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ikke rart du fikk varen fort, du er vel eneste kunden der Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Da er ha i såfall ikke alene.. Jeg og mange med meg er strålende fornøyd med den god servicen til 3dfxcool.no Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Bestilte no greier til fettern min på lørdag, kom allerede på tirsdag som var! Noe jeg synes er bra service! Skal nok fortsette å handle derfra, fremfor netconnection som jeg har hatt problemer med hver gang, 2 av 2 ganger..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå