tor_erik Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Da var man endelig myndig! Dette har man ventet på! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Gratulerer! Er snart gammel mann jeg, snart halveis til 50 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Gratulerer med dagen Hvordan skal du feire dagen da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Gratulerer med dagen Hvordan skal du feire dagen da? I dag skal jeg ikke så mye, kanskje det blir besøk av noen utover dagen (Ingenting planlagt). Det er tross tirsdag. Men til helgen er det fri igjen, da blir det nok mer livlig! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Slenger meg på bølgen; gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Shit, bare et år og ehm... 50 dager til det er min tur. Gratulerer! :fun: Endret 4. august 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Tack så mycket, alle sammen! Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 gratulere med dagen som var ! Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Da var man endelig myndig! Dette har man ventet på! Bursdag på samme dag som meg, kan ikke gjøre annet enn å gratulere. (kanskje litt sent men ) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Da var man endelig myndig! Dette har man ventet på! Bursdag på samme dag som meg, kan ikke gjøre annet enn å gratulere. (kanskje litt sent men ) Gratulerer med overstått til deg også! Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Må gratulere med overstått! Blir selv 17 om ikke så altfor lenge, og så er det et langt år igjen Nå blir det vel lappen og alt på deg Men staten er enda barnevakt for deg selv om du er 18, fordi du må vente ytterligere 2 år før du kan kjøpe brennevin, huff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå