Stein_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har fått dvd-brenneren, og instalerte driver, la inn nero, lagte meg en film, og alt så overraskende bra ut, så kom det: More space recuired. dvd+r platen kom bare opp som 685 mb I etterkant ser jeg at brenneren står som DVD-R Drive. Noen som har noe peiling på hvorfor den er slik? Kanskje dere vet om en driver jeg må laste for at den skal ta dvd+r og? Har ikke testet om den tar dvd-r da, skal gjøre det imorgen... Brenneren og platene er disse: NEC DVD-brenner IDE ND-2500A, Bulk Sort DVD+R/+RW og DVD-R/-RW 1.00 121576 That's Write DVD+R plate 4,7GB 4x (Sølv) 25 stk. spindel Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 jeg har samme dvd brenner og svir dvd+r som bare pokker. bruker verbatim plater btw Lenke til kommentar
Stein_ Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Da tar jeg å bestiller verbatim da Verbatim DVD-R plate 4,7GB (650nm), 4x (Metal AZO) pakke 25stk i Spindle Ingen som har noen ide om hvordan jeg skal få den til å lese dvd+r plater allså? Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 har også hatt problemer med å lese "That's Write" DVD+R plater... brenningen og sånt gikk feilfritt, men fikk ikke lest plata i brenneren.. det viste seg imidlertid at andre fikk lest dvd'en i vanlige dvd-lesere problemet er at nec 2500 ikke er kjent for å være en god til å lese dvd'er, spesielt hvis disse er av noe tvilsom kvalitet... har enda en hel haug med "That's Write" plater som jeg helst ikke bruker Lenke til kommentar
gnus Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Pussi I dag da jeg skulle brenne et img av en dvd-film så fekk jeg også det problemet; "More space recuired.""Free space is 3239MB. Size of image file is 4239." Har samme brenneren som deg ( NEC ND2500A ) og brukte That's Write! plater. Har aldri hatt problemer før. Fekk du det til på verbatim dvdene ? Andre tips ? -Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå