alka07 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 når jeg trykker på bluettoth imagen på nokia connection manager står denne eroren media type is not supported. check you system for media settings hva bør jeg gjøre ? og i nokia 6600 får jeg denne erroren når jeg prøver å kobe til håndfriprofil via bluetooth støttes ikke av maskinene hva mener den med det??? ' håper på hjelp Lenke til kommentar
eberland Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Foreslår at du prøver deg i Symbian forumet på amobil...... Der står det mye om blåtanntilkoblinger. Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 har skrevet inlegg der også får ikke mye respons pluss har ikke fiksa ennå håper noen her kan svare på og fortelle hva jeg bør gjøre Lenke til kommentar
eberland Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 prøv denne: http://web.belkin.com/support/download/fil...0PC%20Suite.pdf Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 takker for den hjelpen nå får jeg til at telefonen er connected til pc men mobilen connecting ryker etter noen sekunder og router er svart hele tiden og står ikke tilkoblet inni routeren mens bluettothen i system trayen sier den er connected er sikker på at com porten jeg bruker er ikek opptatt at kanskje det kan være noe feil med bluetooth adapteren . finner ikke mye epox sine hjemmesider norn som har kommet på samme type feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå