Cursed Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 jeg har akkurat bestilt nye høytalere, Creative Sound Works slim 500, men lyden virker ikke! ikke ordentlig vertfall! det kommer litt lyd, men hvis jeg har de på fullt er ikke lyden særlig høy, og det er en slags rar summing i bakgrunnen! hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Bruker du orginal kabler? Hvis det "brummer" og er dårlig lydkvalitet kan det være en jordingsfeil i lydkablene. Er alle ledninger ordentlig i?? Hva slags lydkort har du, og er det riktig satt opp med drivere og slikt? Når du har ekstern volumkontroll ville jeg anbefale denne lydkonfigen for best lydkvalitet (bevarer s/n raten bra): Start->Kjør-> sndvol32 DirectSound/Wave: 100% Alle andre softmixa digitale lydkilder: 100% Alle andre ANALOGE lydkilder: 40%~90% avhengig av signalstyrken Hovedvolum ut: 75%~80%. Evt mer med et _bra_ lydkort (snakker _bra_ som i drittbra, proffesjonelt studiokort). Jordinga på lydkortet?? God kontakt i alle overganger og kabler?? Sjekk litt ut...bruk andre høyttalersett, prøv settet ditt på andre lydkilder osv...så finner du nok ut hvor problemet ligger!! B-FiSK Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Du har ikke kobla den ledningen m/ lydkontroll som går mellom subben og lydkortet feil vei? (vet ikke om du ditt par har det, men mitt sw320 par har det og jeg opplevde fenomentet du beskrev når jeg kobla den feil vei.) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 problemet er løst! det var bare det at jeg hadde glemt å sette på lyden på pc'n :smile: takk for hjelpen likevel [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-04-27 19:35 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå