kns Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 ipodlounge.com: iPods use rechargeable batteries that are not user-replaceable, and last for six to eight hours of playback and approximately 18 to 24 months depending on the way they're used. 18 -24 måneder? Det er jo bare halvannet til to år! Hva skjer da? Kan man få byttet batteriet, eller har man da brukt nesten 4 tusen på et produkt med svært begrenset levetid? Innen denne tiden vil det jo ha kommet nye mp3-spillere som jeg heller vil bruke pengene på, enn å få fikset en gammel iPod, men dette blir i så tilfelle en prinsippsak. Det er jo drøyt å betale så mye for et produkt som dør etter et par år... eller? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ja, man kan bytte batteriet i Poden. Lenke til kommentar
kns Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Ja, man kan bytte batteriet i Poden. Ok, hvordan? Og hvem selger batterier? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Les og lær: http://www.ipodlounge.com/forums/showthrea...?threadid=19556 Lenke til kommentar
kns Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 thx! (jeg burde sjekket der selv før jeg spurte, men jeg var litt lat... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå