kaaasen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Reduksjon før Europas julesalg Man 26. jul 2004 kl. 14:20 Kanskje neste versjon av FIFA fra EA Sports er blant spillene som blir billigere Electronic Arts er kjent for å lage suverent gode spill. Men de koster. Nå ser det imidlertid ut til at spillene kan bli billigere. http://itavisen.no/art/1304038.html Får satse på at det stemmer. Prisreduksjoner er aldri å forakte Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tror det når jeg får se det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Electronic Arts er kjent for å lage suverent gode spill. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Electronic Arts er kjent for å lage suverent gode spill. Knegg :!: Jaja, de har jo et par gode da. BF: 1942 og `nam Red alert 2 Generals Medal of honor: AA Men at de er kjent for dette, ja det tar kaka :!: Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Prisreduksjon! Ah, det er deilig.. Endret 3. august 2004 av Artex Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 1 de lager ikke spill, de bare selger dem 2 dette var ps2 og x-box. noe jeg driter langt i, snakk til meg når de senker prisene på pc spill Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kan du tro vi kommer til å merke i lommeboka! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jaja, de har jo et par gode da. BF: 1942 og `nam Red alert 2 Generals Medal of honor: AA Men at de er kjent for dette, ja det tar kaka :!: når dem spyr ut så mange spill hvert år, så må de jo klare ett par gullegg...jeg mener sånn rent statistisk sett Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 billigere spill kan man ikke forakte, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 2 dette var ps2 og x-box. noe jeg driter langt i, snakk til meg når de senker prisene på pc spill Vel, hvis det er på den måten det skal være, så snakket jeg ikke til deg Det eneste jeg gjorde, var å opplyse folket her om nyheten. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Electronic Arts er kjent for å lage suverent gode spill. Knegg :!: :lol: HAHAHAHA!!! Å herregud og Doom 3-djevelen. Tror ikke jeg har ledd så J*vlig på lenge.. Sterk kandidat til årets vits! Endret 3. august 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Først: HAHAHAHAHAHØHØHØHØHARR... *HARK* *HOST* Så: Ja, jeg tror det er en veldig god ide å senke prisen på spill litt. Veldig mange laster ned alle spillene sine fremfor å kjøpe fordi det blir for dyrt. Med noe lavere priser tror jeg flere vil kjøpe fremfor å ta seg bryet med å laste ned piratkopier. Flere solgte kopier til litt lavere pris, kan bety minst like stor fortjeneste som nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå