Itw Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Heisann sitter med ny montert vannkjøling og radiatoren havna i bunnen på kabinettet så nå trenger jeg noe for og heve kabinettet fra gulvet sånn att radiatoren får nokk luft. Sånn ser kabinettet ut under Sånn inni: Og sånn der kabinettet står: Noen som har forslag? Kan jo få tak i det meste i morgen så kom med forslag Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Tja du kan jo bruke 4 dørstoppere ,disse finnst jo i forskjellige høyder og dimensjoner . Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Noen FETE høyttalerspikes hadde gjort jobben vil jeg tro Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kjører samme løsning som deg (Radiator under) + filter og bruker fire spikes - satt oppå en kappet og lakkert list foran og bak.. Skulle gjerne hatt bilder.. Funker bra, det.. Mitt Kab. AOPEN - 600 B. Måtte fjerne alt som het bein.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Vill ikke spikes forplante viberasjoner i pulten? Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Spikes dreper det meste av vibrasjoner. Liten flate = lite vibrasjoner for å si det kjapt.. Min Løsning: Nesten lik, har dessverre ikke bilde tilgj. nå av spikes men de er montert med dobbelsidig tape på undersiden og i stedet for å ødelegge gulvet bruker jeg en list bak og en foran... Endret 2. august 2004 av morcan Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 kan jo kjøpe spikes som har "montert" fot. disse føttene fller ikke av. KFB Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hiv 1 donald pocket under hvert av hjørnene du kan borre hull til sånne ikea hjul som er under kontor stoler og sette i hvert av hjørnene...så har du rullende kabinett Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) En annen måte er å lage en ramme (av tre f.eks) rundt hele kabinettet. Gjorde jeg og er veldig fornøyd med det. Om du først skal begynne med noe modding så kan jo det være en mulighet, om ikke så blir det kanskje litt mye arbeid. Endret 2. august 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Itw Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Tror nokk det blir en tur ned på en hifi sjappa og invistere i spikes. Det eneste er att kabinettet stikket utafor kanten på pulten. Noen som vet av en god duide eller noe lignende for hardisk oppheng som er stille? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sette på sånne små hjul! Er jo praktisk også Lenke til kommentar
Itw Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Hjul blir så teit der jeg har kabinettet.... Men noen som vet om noe gøy jeg kan putte over radiatoren sånn att den ikke tar skade så lett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå