supersnus Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hold inne ctrl mens du trykker Lenke til kommentar
MayJo Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Ikkenoe høyreklikk på musa nei. Har prøvd ctrl og klikk, får da to alternativer: *Arkiver bilde som... *Kopier bildet til utklipp... Noen som vet? Skal kopiere over noen bilder, men må jo da komme meg på egenskaper... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ctrl-klikk tilsvarer høyreklikk. Hva forsøker du å gjøre egentlig, og i hvilket program? Litt vanskelig å vite hva du vil, siden du ikke beskriver problemet spesielt godt. Lenke til kommentar
MayJo Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Skal kopiere bilder, fra fotoknutsen, til et forum. Og må da høyreklikke for å komme til egenskaper for å kopiere url adresse... Men får det ikke til Lenke til kommentar
MayJo Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Dette er det eneste som kommer opp når jeg høyreklikker på musa nei. Har prøvd ctrl og klikk, får da to alternativer: *Arkiver bilde som... *Kopier bildet til utklipp... Lenke til kommentar
odinikus Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei vis jeg forsto deg riktig så skal du laste ned neon biler fra Foto Knutsens hjemme side. Da Ctrl+Klikk og velger lagre som... håper dette hjalp deg noe. MVH. "Odinikus" Lenke til kommentar
MayJo Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Nei skal inne på egenskaper for å kopiere url adresse... Altså det jeg trenger hjelp til er å komme til egenskaper Lenke til kommentar
brth Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Mayjo: Du er windows bruker til vanlig? Du trenger å finne ut hva url til bildet er? Kan desverre ikke hjelpe deg men trur kanskje dette gjør så folket skjønner hvor du vil. Når jeg tenker over det så har du drag and drop funksjonalitet. Endret 3. august 2004 av brth Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Et annet alternativ er å åpne bildet i eget vindu. Da får du jo URL-en i ... URL-baren. :-) Eventuelt kan du bare dra bildet over til hva nå enn et progam du skal lagre bildet i. Det kan godt være Finder, og isåfall er det bare å ta tak i bildet, (trykke F11), og slippe det hvor du ønsker at det skal legge seg. Jeg kommer ikke på noen browser på mac som har dette 'Egenskaper'-panelet du ser ut til å være vant til i Windows/eventuelt. Endret 3. august 2004 av Zapchud Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Last ned Sidetrack så får du trackpadfunksjonalitet alle Windowsbrukere bare kan drømme om! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Last ned Sidetrack så får du trackpadfunksjonalitet alle Windowsbrukere bare kan drømme om! Sidetrack er genialt. Lenke til kommentar
maggen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Øhm... Er dette et problem? Du sier ikke hvilken nettleser du bruker, men går ut ifra at du bruker Safari eller en mozilla kloning. I safari ctrl-klikker du over bildet, og velger "Kopier kobling til utklipp" I mozilla og lignende er det et eget egenskapsvindu, slik du er vant til det fra windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå