JooV Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300212&cks=PRL <- Passer socket 754 i dette? de har vel samme form som socket A og 478? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 antar at hovedkortet ditt er av størrelsen atx, så det skal gå... Lenke til kommentar
megascorcher Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hvis du planlegger å overklokke anbefaler jeg deg å holde deg langt unna PSUen som følger med det kabinettet... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hvis du planlegger å overklokke anbefaler jeg deg å holde deg langt unna PSUen som følger med det kabinettet... Har du noen gang hatt q-tec, eller baserer du deg på andres uttalelser? Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har hatt q-tec, den røk mens maskinen var av... Tok med seg hovedkortet... Så hvis jeg var deg ville jeg hvertfall byttet PSU, mitt system var IKKE overklokket... Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hvis du ønsker og grille maskinen din så er det bare og ha Q-TEC psuen inside!!! Lenke til kommentar
pæren Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg hadde selv en Q-tec på 400W. Den klarte ikke å levere strøm til en pentium 2 i mer en et par måneder før den tok kvelden For all del, hold deg så langt unna Q-tec som du klarer å komme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå