Taken Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Får bare legge til min stemme til at Q'tec suger. Min 400W greier ikke å dra igang mine 3 disker og dvd brenner. Det er spesielt 12V'en som er dritt på Q-tec. Håper Thermaltake Silent 420W, som er på vei med posten, er bedre. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 jeg har vært borti noen qtecer...bortsett fra at de bråker, var deten av dem som var oppgit til 450watt som ikke klarte å starte en pc som ikke trengte mer enn 200 watt... den bare nektet å starte Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hva virker uproffesonelt uproffesjonelt? .Min komentar eller den andres? Uprofesjonelt Lenke til kommentar
shebban Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg sitter med en 550wat q-tec! Har funke uten problemer i mitt system i ca 2-3 år! Jeg har byttet ut dei 2 orginal viftene med 2 papst vifter. Vet jo at den ikke uter 550 "ekte" watt men holder plenti for mitt system! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Selv har jeg aldrig testet q-tec sine PSU-løsninger, men har hørt om flere som har problemer med disse, de skal blandt annet ha dårlige spennings verdier! Man får nåkk hva man betaler for, selv synes jeg det er viktig å lege i litt mere penger i PSU'en, ettersom du fort kan få et ustabilt system med dårlig PSU. Selv sitter jeg på en F/S 350w PSU som jeg er storfornøyd med! H.kon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå