SveinungB Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Noen her som vet om en annen MSN klient (java) enn IM+? Henholdsvis en gratis... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Microsoft har lansert MSN Web Messenger, den er java basert mulig den kan fungere? http://webmessenger.msn.com/ Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 I og med at dette ble postet under Mobil forumet så tror jeg at Audiophil er ute etter en MSN klient til mobiltelefon. Hvilken mobil har du? Agile og cMessenger er to java MSN klinter. Håper en av de snart lanserer en som er kompatibel mes E700 Lenke til kommentar
THacker Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har K700 og er på jakt etter en IM klient som man kan bruke mot msn messenger. Finnes dette til min type telefon? Poenget er at jeg vil bruke min nåværende msn konto (altså samme epost adr osv) på min mobil... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Denne fungerer på T610/T630 så da antar jeg at den skal fungere på K700 også Lenke til kommentar
THacker Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg får det ikke til å funke så veldig bra. har instalert softwaren og registrert meg på siden dems. Alt ser ut til å være i orden. men når jeg trykker "connect" står det "connect" hele tiden, og endrer seg ikke....... noen tips mister? Mulig K700 ikke har "jabber" som var IM protokollen til denne tjenesten. noen som vet noe om dette? Endret 5. august 2004 av THacker Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Du må endre noe på GPSR/WAP oppkoblingen. Fant oppskriften på et svenskt SE forum. Skulle prøve det på mamma sin K700 men kom aldri så langt. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Gidder du å holde meg underrettet? jeg er så sulten på msn på telefonen hatt lyst på det siden de første symbian telefonene fikk det.... Hvor er oppskriften? Lenke til kommentar
allum Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har ikke testet cMessenger, men antar at du må sette opp en annen GPRS tilkobling enn den du bruker for wap. Hvis du skal bruke epost klienten på tlf må du også gjøre dette. Denne GPRS oppkoblingen skal bruke 'internet' som APN og ikke 'wap'. Du finner info på telenormobil.no Lenke til kommentar
jezzter Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Justyak er en glimrende klient. Riktignok koster det litt penger å registrere seg, men etter det er det virkelig alt man kunne ønske seg. Finnes så vidt jeg vet til de aller fleste modeller. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har ikke testet cMessenger, men antar at du må sette opp en annen GPRS tilkobling enn den du bruker for wap. Hvis du skal bruke epost klienten på tlf må du også gjøre dette. Denne GPRS oppkoblingen skal bruke 'internet' som APN og ikke 'wap'. Du finner info på telenormobil.no Jeg har netcom, og for at man skal få brukt epost må man bestille et eget oppsett som hos netcom heter "internet" og ikke "wap gprs" som man bruker på wap. Jeg bruker denne "internet" profilen og den har APN. Er det noe annet man må gjøre? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har forresten fått det til å funke knirkefritt... Det viste seg at instillingene for java brukte GPRS konto, altså ikke internett med apn på felefonen.... Null problem på K700i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå