Gå til innhold

Corsair XMS3200 512MB, bra til overklokking?


Azton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minnebrikken du har funnet yter også CL2 på 200MHz FSB, så den vil passe finfint sammen med din XP2500+@3200+ hastighet :)

Yter den virkelig CL2 på 200 FSB? , sannsynligvis gjør den det men den er ikke spessifisert til å gjøre det på et AMD system... Se her

Lenke til kommentar
Ja har vurdert det, hadde ikke vert så dumt :p

 

Burde jeg kjøpe 2x512 da?

Ja. Jeg regner med du har et hovedkort som støtter dualchannel minne, da bør du ha identiske brikker i hver minnebank. Kjør da 2 x 512MB av minnetypen du har funnet for optimal ytelse :)

Lenke til kommentar
Minnebrikken du har funnet yter også CL2 på 200MHz FSB, så den vil passe finfint sammen med din XP2500+@3200+ hastighet :)

Yter den virkelig CL2 på 200 FSB? , sannsynligvis gjør den det men den er ikke spessifisert til å gjøre det på et AMD system... Se her

Minnet er klokket, by SPD, til 2-3-3-6 på 200MHz, så ja, du skal ha CL2 uansett på 200MHz eller lavere FSB. Du kan sikkert fint presse minnet litt over 200MHz også på CL2 :)

Lenke til kommentar
Minnebrikken du har funnet yter også CL2 på 200MHz FSB, så den vil passe finfint sammen med din XP2500+@3200+ hastighet :)

Yter den virkelig CL2 på 200 FSB? , sannsynligvis gjør den det men den er ikke spessifisert til å gjøre det på et AMD system... Se her

Minnet er klokket, by SPD, til 2-3-3-6 på 200MHz, så ja, du skal ha CL2 uansett på 200MHz eller lavere FSB. Du kan sikkert fint presse minnet litt over 200MHz også på CL2 :)

Leste du det som stod skrevet i linken min?

Der står det spesifisert til 2.5-3-3-6 på et AMD system...

 

Men selfølgelig tror jeg at det klarer CL2, men jeg ville bare påpeke at det det ikke er spesifisert til det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...