Gå til innhold

Gainward GeForce 6800GT, et bra kort?


Azton

Anbefalte innlegg

Hei lurte på om det var noen som hadde erfaringer med skjermkortet som står i topic? Får snart lønn, og ettersom Doom 3, HL2 og andre krevende spill snart kommer så syntes jeg at det var på tide med en oppgradering.

 

- Er det mulig å modde kortet slik at det blir et Ultra?

- Hvordan er overklokkingsmulighetene?

- Er det lurere å kjøpe fra en annen produsent?

 

Mvh Azton

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, da blir det nok 6800GT på meg :)

 

Edit: Ja har hørt Golden Sample kortene er ganske bra og klokke, men gidder ikke betale så mye ekstra for det. Syntes egentlig det er litt for mye med 4000 for et skjermkort allerede, så da orker jeg ikke punge ut 500 ekstra :)

Endret av Azton
Lenke til kommentar
Kanskje Jim ramse kan svare på om det var 1 eller 2 molex på gt kortet hans?

Hvis det ikke var det hvordan opplevdes stabiliteten ved overklokking til Ultra nivå?

Det kan jeg. GT kortet til Gainward har ikke 2 Molex. Mitt var dønnstabilt ved 400/1100. Kunne kjøre igjenom 3DMark2003 opp til 445/1200, men var litt artifacts da. Over lang tid spilling var det ikke stabilt noe høyere enn ca 415/1150. Har solgt det kortet nå, å puttet i ett Ultra kort. Er ikke mye forskjell på de, men jeg fikk tilgang til ett Ultra billig på jobb, å en ville kjøpe GT kortet mitt, så da ble det handel :) Ultra kortet er dønnstabilt på 450/1200. Har ikke testet noe særlig mer, for jeg har ikke fått på vannkjøling enda. Da skal det testes skikkelig.

 

Jeg mener GT kort er veldig bra. Veldig lite å hente på å kjøpe Ultra istedet, men det er klart skal man ha det raskeste så er Ultra tingen. Har anbefalt GT kort til kompisene mine, å har ett par tre stk som skal kjøpe seg GT kort i nær fremtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...