Gå til innhold

A7N8X Deluxe lyd problemer.

Snotty

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har et A7N8X Deluxe hovedkort der lyden begynner å skurre og av å til bli helt borte. det er noe som jeg blir ganske irritert over, ettersom jeg driver en del med gaming og det skjer mitt i en kamp.

Noen som vet hva som er galt? og hvordan det fikses? og ja. Jeg har innstallert de nyeste nforce2 driverne.

Noen vennene mine med samme hk har også det problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du installerte nForce2-driverene fra nVidia sine sider, så var dette en tabbe. Dette hovedkortet har funksjoner som ikke er støttet av denne driveren. De eneste driverene du kan bruke på dette hovedkortet, er de du finner på ASUS sine sider. Hvis du har et Restore Point fra før du installerte disse driverene, bruk dette. Ellers må du prøve å bli kvitt driverene ved avinstallering, og diverse oppryddingsverktøy. Min nevø, som har samme hovedkort, gjorde samme tabben.

Edit:

Er alltid problemer med integrerte lyd-kort. Kjøp deg et ordntlig lyd-kort så slipper du noen problemer + mye bedre lyd :thumbup:

Lyden på dette hovedkortet er faktisk kjent for å være svært bra, og så lenge man ikke roter med driverene, så funger det også svært bra.

Endret av sofTest
Lenke til kommentar

har samme hovekort. hadde samme problem. etter en tids spilling ble det en skurrelyd og etter det ble det forsinkelse med lyden. oppdaterte til nyeste driver og da forsvant det men hadde et til problem. hvis jeg under spilling gikk ut i windows og tilbake igjen fikk jeg ekko på lyden. etter sist driveroppdatering forsvant det problemet også

Lenke til kommentar
har samme hovekort. hadde samme problem. etter en tids spilling ble det en skurrelyd og etter det ble det forsinkelse med lyden. oppdaterte til nyeste driver og da forsvant det men hadde et til problem. hvis jeg under spilling gikk ut i windows og tilbake igjen fikk jeg ekko på lyden. etter sist driveroppdatering forsvant det problemet også

Bruker du driveren fra nVidia, eller ASUS? Advarslene fra ASUS, finner dere her og her.

Endret av sofTest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...