sness Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Noen som vet om Abit kommer med noen nye, bra hovedkort snart. Da tenker jeg på hovedkort med DDR-RAM og Raid, noe jeg nesten må ha. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Om det kommer snart? Abit har mange bra kort ute akkurat nå, for både AMD og Intel.. Lenke til kommentar
sness Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 Heh! Det var det ja. Tenkte på Intel jeg da (P4) Jeg er ikke spessielt fornøyd med dagens Abit kort. Vil heller ha noe som de nye Msi korta, men også overklokkingsmulighetene til Abit. En kobinasjon av de hadde ikke gjort meg noe :wink: Lenke til kommentar
chma Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Asus P4S533; http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4s533...33/overview.htm Og så slenger du i et raid kort, og vips har du det du spør etter..... Til ca 2000 nok, avhengig av raidkort... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 det kommer et nytt abit kort for amd,også burde abit snart komme med hk basert på sis645dx for p4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå