Deepsearch Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hei! Husverten min har problemer med å logge seg på nettbanken. Skal komme en popupside med login, men dette skjer ikke. Har snart lagt inn alt av oppdateringer på windowsupdate, men det ser ikke til å hjelpe. Kommer tydeligvis ikke inn på krypterte nettsider. Har windows explorer 6.0 med 128 bits kryptering og windows xp. Jeg har ingen problemer med å komme inn med mine egne maskiner. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hei! Husverten min har problemer med å logge seg på nettbanken. Skal komme en popupside med login, men dette skjer ikke. En popupblocker? Masse varinter av disse i div toolbars så som google, MSN og yahoo osv. Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Eller avanserte innstillinger... Der kan man skru av og på SSL 2 og SSL 3 støtte. Lenke til kommentar
svein5 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hvilken nettbank gjelder det? Har selv det samme problemet med DNB av og til, men da bruker jeg "logg inn bedrift" og så velger jeg "logg inn person" og det funker bra. Hva som er årsaken...vet jeg ikke. Lenke til kommentar
joernb Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har samme problemet, forsøkt det meste uten hjelp. Løsning: Installer Netscape. Kjører dette selv når jeg skal på nettbank. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Denne banken: http://romsdals.fellesbank.no/ Prøvde å slå av popupblockeren i norton internet security, men det hjalp ikke. ssl2 og ssl3 står på. Har vel problemer med et virus også. Svchost bruker opptil 99% av cpukrafta. Har fjernet de tre jeg fant, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå