Gå til innhold

Når kommer 512MB skjermkort?

Rubex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette vil vel tvinge seg frem uansett før eller siden. Bare se på utviklingen av datamaskinene og kringutrustning fra begynnelsen av 90årene og til nå.

Herregud, det er ikke lenge siden en 8MB SIMM f.eks var "king of the hill" og kostet en månedslønn.

Sceptic

Endret av Sceptic
Lenke til kommentar
kommer når det trengs.

Det trengs f.eks i doom3 på ultra quality, for da kan du kjøre ukomprimerte textures for bedre kvalitet.

Det trengs vel ikke og kjøre på det beste av det beste :no: ?

Nei jeg ser ikke helt poenget i det jeg heller, var ikke så stor forskjell. Men man ser at spillene går i den retningen. Og man kan like greit satse på en 512MB så har man det. Det er vel ikke lenge før det kommer uansett.

Lenke til kommentar

Det trengs allerede, og neste 3d kort fra nVidia er jo planlagt som en PCIe versjon av GF6800U, og har 512ddr ram om jeg ikke husker feil...

Dette trengs f.eks. i Doom 3 på Ultra High quality med alt slått på...

Det står tom. i spillet i et warrning vindu når du slår på Ultra High details..

Lenke til kommentar
Det trengs allerede, og neste 3d kort fra nVidia er jo planlagt som en PCIe versjon av GF6800U, og har 512ddr ram om jeg ikke husker feil...

Dette trengs f.eks. i Doom 3 på Ultra High quality med alt slått på...

Det står tom. i spillet i et warrning vindu når du slår på Ultra High details..

Stemmer det ja. Lurer på hvordan spillet hadde sett ut da jeg. Det ser jo så bra ut fra før av!Kjører det på high details, og alt er så vakkert :love:

Lenke til kommentar
Ultra High Turbo Mega Special Edition

Ultra High Turbo Mega Special Edition, rev 1.1 med platina belegg overlappet med utarmert uran, og galle glans.

Tipper nok det blir på neste serie, da en på en eksempelvis XT/ ultra versjon.

Ja det har en tendens til og balle på seg med 1.1 1.2 og gud vet hva slags versjoner av alt mulig rart rundt om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...