Gå til innhold

GeForce FX5200 vs. FX5500

xenox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FX5500 er det som gir best ytelse.

Ikke se på at frekvensen er høyere på FX5200. Dette kortet benytter seg av en annen grafikkbrikke.

Men ville kanskje kjøpt et annen skjermkort en et av disse 2 , men det er en annen historie!:)

Lenke til kommentar
\Men ville kanskje kjopt et annen skjermkort en et av disse 2 , men det er en annen historie!:)

Fortell historien da! :p

Begge de to skjermkortene slikker sørenden av et nordovervent esel til alt som har med 3d å gjøre.

Men skal kortene brukes i en pc for sufring, skriving og slikt duger det i massevis...

Lenke til kommentar
\Men ville kanskje kjopt et annen skjermkort en et av disse 2 , men det er en annen historie!:)

Det var en Gang en 1 stk Gforce fx5200 og 1 stk fx5500.

Begge disse kortene hadde helt som unge knivet om å vært best, men som regel vant storebro Fx5500 fordi han var rasker og sterkere en sin lillebror.

Alikevel klarte ikke fx5500 å måle seg med de nye grafikkortene til Ati som ga fx5500 juling. Dette resulterte i at folket foretrakk Ati kortene, som slo godt fra seg i krigen mot de nyeste spillene som f.eks Far Cry.

Særlig 9800pro er en taper kriger som har gått seirende ut av mange tester og benchmarker. Snipp snapp snute og Historien er ute :tease:

Jeg hadde heller strukket meg til et 9800 pro kort som gir veldig mye ytelse\pris

Hvis du ikke skal bruke det til kontorbruk da.

Lenke til kommentar

Det var en Gang en 1 stk Gforce fx5200 og 1 stk fx5500.

Begge disse kortene hadde helt som unge knivet om å vært best, men som regel vant storebro Fx5500 fordi han var rasker og sterkere en sin lillebror.

Alikevel klarte ikke fx5500 å måle seg med de nye grafikkortene til Ati som ga fx5500 juling. Dette resulterte i at folket foretrakk Ati kortene, som slo godt fra seg i krigen mot de nyeste spillene som f.eks Far Cry.

Særlig 9800pro er en taper kriger som har gått seirende ut av mange tester og benchmarker. Snipp snapp snute og Historien er ute :tease:

Jeg hadde heller strukket meg til et 9800 pro kort som gir veldig mye ytelse\pris

Hvis du ikke skal bruke det til kontorbruk da.

Takker. Det er en kamerat som vil ha data, hovedsaklig til å spille med. Så ATI er det som er å foretrekke? Da skal jeg bringe den beskjeden videre jeg! =P Takk for tips og en nydelig godnatt historie!

Goophy: Pent sagt! Det var liksom en snill måte å si det på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...