Gå til innhold

Tv-kort funker ikke =(

Lanka

Anbefalte innlegg

Jeg gikk til innkjøp av et Tv kort ved navn Terratec Cinergy 400. Og satte den på plass i pc'en, prøver å installere software. Og da får jeg masse feilmeldinger.. Could not create DirectShow base graph. osv Noen som har hatt samme feil, eller vet hvordan man fikser det?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Send hele "dritten" tilbake (det gjorde jeg dvs. 600), kjøp heller Hauppange eller hva de heter evet. NVTV kan også være et bra valg.

Funger det ikke med nyeste drivere og software med en gang gidder jeg ikke sitte å feilsøke i flere timer. (Jeg er ikke beta tester) Sender det tilbake og får noe nytt som fungerer.

Det er flere produsenter av "Windows XP Multimedia Center 2004" som bruker Hauppange evet. NVTV.

Her har du en liste over MS partnere og hardware prdusenter som er anbefalt av MS til XP evet. XP Media Center 2004.

TerraTec er ikke på denne listen.

MS Hardware produsenter.

Endret av pkalle
Lenke til kommentar
Could not create DirectShow base graph. osv Noen som har hatt samme feil, eller vet hvordan man fikser det?

Mulig det er driver eller DirectX feil, reinstallere skjermdriver evet. fjerne alle gamle og legge inn siste nye. Legge inn DirectX på nytt.

Endret av pkalle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...