Gå til innhold

Gratis SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:



Jeg har laget et perl script for å sende sms via mother fra komandolinjen. Har tenkt å utvide det til å støtte flere servere etterhvert. Lager også kanskje en gui versjon om jeg gidder :wink: Har ikke kommet så lagt at jeg har fått lagd en webside til programmet, men hvis du er interessert så kan du maile meg på [email protected]



 

Lenge igjen å vente?

Lenke til kommentar

Ok. Til dere som har sendt meg mail om det perl scriptet. Skal maile dere perl scriptet i kveld. hadde satt pris på om dere ikke distibuerte det fordi det er ikke helt release klart. Mangler bl. a lisens avtale. Hehe. Har akkurat begynt arbeidet med å lage en grafisk versjon også, så den kommer snart :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-09 20:37, ZerBox skrev:

Quote:


Den 2002-06-08 18:50, ThuleAudio skrev:




 

Den likte jeg! Nå har jeg laget en snarvei på startlinjen min her slik at jeg slipper å skrive inn brukernavn og passord! Skikkelig enkelt! Takker!!!!

 

 

Har noen andre tips til andre slike tidsparende måter så er det bare å si ifra;)

 

Prøvde dette jeg ogsp, byttet ut "TLFNR" og "PASSORD" med mine egne verdier, men det står bare "finner ikke filen".. Her er min url: http://planit.netcom.no/Login/ CheckLogin.html?UserId=99999999&Password=9999 Hva har jeg gjordt feil?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

andgob skrev (2002-06-20 18:27):

Jeg har finnet et script til irc som hjelper deg til å sende sms. her er url'n:

 

http://home.online.no/~roamarti/Download/Download.htm

 

 

 

Funket ikke. Noen som har noen tips?

 

Får bare "SMSNOTIFY Unknown command" når jeg skriver /smssettings.

 

Edit: Installerte mIRC på nytt. Da kom jeg litt videre. Men det funket ikke å sende sms. IrcSMS blir liggende nede på taskbaren. Den forsvinner ikke, og ingen sms blir mottatt.

 

[ endret av Orjanp den 2002-10-18 13:04 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...