Viva Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-04-27 19:46, Dumbo skrev:For stor telefon regning ?? :razz:Telenor hadde et program en gang.. vet ikke om de har det enda.. Du kan jo kanskje sjekke litt rundt..Din beste venn Dumbo aka sim_________________The -=DumBoJeT=- has entered the building.Har ingen god signatur :sad:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2002-04-27 19:47 ]</font> Telenor SMS - men det er ikke gratis, koster 1,- og sende der også. Men telenor gir jo av og til gratis også da.. f.eks i mobilhandel kampanjen fikk alle med ringkontant-kort 100,- gratis for å registrere! Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hva med å sende SMS via ICQ? Funker fett for meg! Joachim Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 http://www.hifiklubben.no har faktisk en bra gratis SMS-tjeneste Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 I den nye versjonen av Opera er det et integrert sms program. Det koster 9kr for 10 mld, men her er jeg ganske sikker på at nummeret ditt er avsender istedenfor 19009 llr no. (Ja jeg vet at nummeret ditt er som avsender på mother og planit også) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei Nimda! I følge pcworld.no si papir utgave fekk ikkje mottakar opp eiget mobiltelefon nummer... Men,er mulig det er retta på i den nyaste versjonen 6.03... Sende gratis fra irc er ein mulighet.. Lenke til kommentar
futti Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Koss sende eg gratis via irc? Lenke til kommentar
futti Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Går det ann å få svar? (sjå oppføre) Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-04-28 12:54, borre skrev:"Alle" anbefaler http://www.coolsms.dk, men man har jo ikke kunnet sende sms ut ifra Danmark i en måned eller to nå. Man har knapt nok kunnet sende sms innenlands i Danmark, skal jeg si deg... I hvert fall ikke til telefoner med Tele Danmark abb. Det ble skrevet en del om problemet på http://www.coolsms.dk/news Problemet var/er at teleselskapene bestemte seg for å ta 20 øre (mener jeg) for hver sms som sendes. Uten at jeg husker hvor mange sms'er der ble sendt fra http://www.coolsms.dk på en dag, sier det seg selv at det ikke kan la seg gjøre å holde det gratis hvis hver sms skal koste 20 øre til teleselskapene. Forhåpentlig kommer de frem til en løsning, men inntil da har de (CoolSMS.dk) sperret for gruppe-sms, og sms til utlandet. Eivind. [ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2002-06-03 02:36 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei futti! Vel,du må innstallere eit tilleggsprogram.I tillegg til ein irc client. Lenke til kommentar
TNP (=Z8N) Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 08:21, Mr.Hassan skrev:Hei futti!Vel,du må innstallere eit tilleggsprogram.I tillegg til ein irc client. Vær litt mer spesifikk... Lenke til kommentar
jossa Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 ja ikke vær så kjip pliz? "i wil do good thing 2 you" :razz: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei! Skal sjå om eg kan finne ein link til eit slikt program.Kan ta litt tid.. Men,vær tolmodige..:wink: Lenke til kommentar
futti Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Det er nokre dagar siden sist innlegg og eg kan ikkje sjå at der har kome opp med nokon link til eit tilleggsprogram... Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Bruk denne linken på planit.netcom.no så slipper du å logge inn hver gang: http://planit.netcom.no/Login/CheckLogin.h...assword=PASSORD Bytt ut TLFNR OG PASSORD med din egen info, for de som ikke skjønte det :smile: Lenke til kommentar
futti Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 eg ville ha det programmet til å senda sms via irc Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-04-27 18:12, Saviola16 skrev:Jeg er medlem på mother.no, men det ville vært så mye enklere om det hadde vært et program jeg sendte fra, for da slipper jeg all innloggingen,++ Jeg har laget et perl script for å sende sms via mother fra komandolinjen. Har tenkt å utvide det til å støtte flere servere etterhvert. Lager også kanskje en gui versjon om jeg gidder :wink: Har ikke kommet så lagt at jeg har fått lagd en webside til programmet, men hvis du er interessert så kan du maile meg på [email protected] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 18:50, ThuleAudio skrev:Bruk denne linken på planit.netcom.no så slipper du å logge inn hver gang: ah. mange, mange sekunder spart. Lenke til kommentar
futti Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Er der ingen som har noko fornuftigt om gratis sms via irc?? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-09 00:04, futti skrev:Er der ingen som har noko fornuftigt om gratis sms via irc?? Hvis du gidder kan du jo lage en tcl wrapper til perl scriptet mitt sånn at den kan brukes som plugin til eggdrop :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå