LarsP Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 *host* Man Utd til conference League *host* Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Manchester United skal spille mot Arsenal senere i dag, begge lag stiller ganske b-preget grunner skader. synd at viasat sport1 sender den slik at vi uten parabol og digital dekoder med viasat abonnemet kan se den. forbanna idioti. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Når går den kampen? Har viasat selv. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ---------------------Dudek------------------------ Josemi----------Carragher----Hyypiä-----Riise ? -----Biscan/hamann----Gerrard----Kewell -----------------Cisse------Owen------------------ I og med at Murphy er på vei til Tottenham, så ser det fryktelig tynt ut på høyresida til LFC.. Men Rafa har uttalt at det er to personer på vei, som ville ha stått foran Danny i køen. Så jeg kan forstå at han drar. (for £3, forresten) Ellers så kunne jeg ha tenkt meg en midtstopper til..! Carra kan gjøre en god jobb, men likevel blir det vel for treigt. Tror ikke at Pool er sterke nok til å vinne i år. Det vil nok stå mellom Chelsea, Man U og Arse. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 tror ikke Hamann eller Biscan har noen mulighet til første laget siden det er etter all sannsynlighet på vei en sentral midbane og en høyre ving. de blir nok backup. tror heller at Kirkland kommer til å stå hvis han holder seg skadefri. carragher er en midstopper av klasse og er bedre der en på høyre, så jeg tror han kommer til å få fast plass han er jo tross alt den spilleren som har vært med Liverpool lengst. og han er en ekte scouser Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Så nettopp Arsenal - Man Utd. Det er egentlig veldig lite å si om den kampen bortsett fra at det var en ren treningskamp med altfor mange urutinerte spillere. En ting er dog klart. Manchester United har store defensive problemer. De spilte med sånn ca komplett bakre firer, men likevel var hele kampen preget av misforståelser og hasardiøse pasninger. Vi så også noen spillere som kommer til å bli store profiler for hvert sitt lag i den kommende sessongen: Jose Antonio Reyes (Arsenal): En spiller som ikke riktig har slått gjennom enda, men her viste han hva han er god for. Nydelige pasninger og et driv som kanskje er enestående i Premier Leauge. I tillegg scoret han et flott mål. Dennis Bergkamp (Arsenal): Hva kan man si? Fyren er fremdeles himla god. Slo nydelige pasninger hver gang han hadde ballen - en målgivende. Alan Smith (Man Utd): Skikkelig drittsekk med utrolig talent. Han minner meg om en fjong Paul Gascoigne. Gode bevegelser, smarte løsninger og et nydelig mål. Kampen endte forøvrig 3-1 til Arsenal. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Scum hadde vel ikke en helt inntakt bakre firer siden verken Ferdinand eller Heinze spilte, men de hadde stor problemer ja. Arsenal spillt med nesten toppet lag mens Manchester spillte med spillere som Spector osv. ingen kamp å tenke på i PL sammenheng siden ingen av lagene spillte noe risikofylt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 carragher er en midstopper av klasse og er bedre der en på høyre, så jeg tror han kommer til å få fast plass han er jo tross alt den spilleren som har vært med Liverpool lengst. og han er en ekte scouser Enig i at han er bedre på DC enn DR, men syns likevel at han ikke er god nok. LFC trenger en midstopper av skikkelig klasse ved siden av Hyypiä! Tror også at Carra er vanskelig å sette ut av laget pga at han er en local lad. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 jeg er av en annen mening. jeg mener at Liverpool ikke trenger en ny midtstopper siden vi har Hyypiä, SP og carra pluss at Josemi kan spille på alle plasser. tror nok vi heller bør se etter minst to nye midtbane spillere for der begynner det å bli tynt siden Muffy er på vei bort. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Nå har Liverpool lagt inn bud på Alonso så dette begynner å ligne noe mangler bare en høyre ving da Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Liverpool slår Grazer AK 2-0 på borte bane. meget sterkt av Liverpool anført av kaptein Stevie G. Sier som jeg har sagt før Liverpool vinner PL i år Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 bare en dag igjen til det braker løs hva tror dere at kommer til å skje i de første kampene Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Bare noen timer igjen til det braker igang tipper Liverpool vinner 2-0 over Spurs Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Til de som tippet at own ble topscoerr: Han ernå solgt til Real Madrid for 12 millioner pund. Arsenal vinner, med chelsea på 2 og liverpool på terdje! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 han er solgt ja, men bare for 8 millioner pund + Nunez fra Real. Nå blir vel også forhåpentligvis Alonso og Garcia klare i løpet av uka Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 nå starter neste serie runde hvem tror dere kommer til å vinne og hvem taper? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kanskje denne bør flyttes til "Sport/Idrett"? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Og da har jo United klart å få solgt målkongen Forlan Hvis ikke United vinner over Norwich i dag så skal jeg begynne å følge med Leyton Orient i 3. divisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå