ettern Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Lurer på hva slags operativsystem jeg helst burde hatt når jeg har en data brukes mest til spilling? Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 jada, han kan vel begynne med Service Pack 1 siden at SP2 bare er beta enda. SP2 skal jo forøvrig komme ut om noen uker er det meningen, så kanskje like greit å vente litt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Windows XP har en litt større støtte for spill, men dersom du har Windows 2000 liggende og legger inn Service Pack 4 (SP4) så holder det lenge... Selv vil jeg anbefale Windows XP. Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg bruker windows stort sett kun til spill, og jeg kjører win2k... føler jeg bare stanger hue i veggen i XP. Men jeg vil nok anbefale deg å teste begge deler.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Vet ikke om du har fått det med deg, men f. eks Doom III vil ikke fungere på eldre OS som Win 98 og ME, og siden Win 2000 ikke er verdens mest omtalte OS til spill blir konklusjonen at XP er best Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Mulig at det er sakt, men det kommer ann på hvor rask maskin du har det! Heller liten vits å bruke XP på en Pentium Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 tja... veit jo det sies at XP er så mye bedre på spill enn 2000. Men hvordan da? Har ikke hatt no probs med spill i 2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå