Snorre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Tittelen sier vel i og for seg allt. Er det noen spill man bare må ha til Gamecube? Har nettopp gått til anskaffelse av en Gamecube og forløpelig har jeg bare en kontroll et memorycard og Zelda Collectors Edition. Tenkte at jeg skulle gå til innkjøp av Mariokart og tre kontroller, og the winwalker etter hvert. Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Zelda: Wind waker, mariokart når du får tak i en kontroller til og neste zelda når det kommer ut. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Resident Evil Remake til GC er knall og billig... 150.-! Skaff deg det du, samt Zelda Windwaker, og det nye Zelda som forøvrig kommer i 2005 , Resident Evil 4, som også kommer i 2004. Du kan også kose deg med TLOZ: Four Swords til GameCube. Utover det så er jo MarioKart, som nevnt over, en knall tittel. Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 ja, tror RE4 kommer til å bil kanon! Lenke til kommentar
Doga Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Alle Resident Evil spillene synes jeg er en obligatorisk spillhaug! Videre vil jeg anbefale Metal Gear Solid: Twin Snakes som er helt rått! Multiplayerdelen dekkes best av Super Smash Bros. Melee etter min ydmyke mening. Gjengen jeg omgås tar så vanvittig av når vi er en bunch som spiller for livet hele kvelden! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Alle Resident Evil spillene synes jeg er en obligatorisk spillhaug! Videre vil jeg anbefale Metal Gear Solid: Twin Snakes som er helt rått! Multiplayerdelen dekkes best av Super Smash Bros. Melee etter min ydmyke mening. Gjengen jeg omgås tar så vanvittig av når vi er en bunch som spiller for livet hele kvelden! Vel har hatt en del fine venne stunder med Mariokart 64 (Nintendo 64). Tok litt av det ja Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Metal Gear Solid: The Twin SNakes, hvis du ikke har spilt originalen (eller hvis du vil gjenleve originalen ) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Super Monkey Ball 1 & 2. Disse spillene MÅ man ha. Metroid Prime, hvis man liker slike spill. Resident Evil REmake og 0, hvis man liker slike spill. Eternal Darkness hvis man vil ha noe annet og mer gjennomtenkt enn RE. Viewtiful Joe, hvis man i det hele tatt noensinne har likt en sidescroller. Metal Gear Solid the Twin Snakes. Andre spill jeg vil anbefale er PN03 og 1080:Avalanche. Særlig sistnevnte, siden det er mitt definitivt mest spillte spill det siste halvåret. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Må bare kaste meg på Super Monkey Ball 1 og/eller 2 her. Hvis du har 4 kontrollere (og tre venner) er det heeeelt konge. Resident Evil er også rått. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Super Monkey Ball 1 & 2. Disse spillene MÅ man ha. Metroid Prime, hvis man liker slike spill. Resident Evil REmake og 0, hvis man liker slike spill. Eternal Darkness hvis man vil ha noe annet og mer gjennomtenkt enn RE. Viewtiful Joe, hvis man i det hele tatt noensinne har likt en sidescroller. Metal Gear Solid the Twin Snakes. Andre spill jeg vil anbefale er PN03 og 1080:Avalanche. Særlig sistnevnte, siden det er mitt definitivt mest spillte spill det siste halvåret. Akkurat som jeg skulle si det selv... Men nå slapp jeg det Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du sa det jo selv; Mario Kart! Lenke til kommentar
Doga Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Mener Niskivara å si at Resident Evil ikke er særlig gjennomtenkt? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Mener Niskivara å si at Resident Evil ikke er særlig gjennomtenkt? Nei, Niskivara mener ikke det. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Sitter her og spiller Metroid Prime for tiden - god knall! Anbefales. Endret 7. august 2004 av Laman Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg vil ikke kalle Metroid Prime et "must have." Synes at metroid skulle holdt seg på 2d. Men et spill ingen har nevnt som jeg selv synes er et "må ha" spill er Star Fox Adventures. Her får du mye moro, og kvalitet for pengene. Bra musikk, MEGET bra historie som er vanskelig å ikke forelske seg i, bra karakterer (noe for en hver smak), og til og meg litt fra de gamle Starfox spillene, men ligner mest på en mer voksen versjon av Mario World (N64), om du har spilt det. Kan vel best sammenlignes med Zelda: ocorina of time. Det får du billig nå på elkjøp.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Jeg vil ikke kalle Metroid Prime et "must have." Synes at metroid skulle holdt seg på 2d. I følge gamerankings er Metroid Prime det beste spillet på GC. 3 beste ratingen har det og. Jeg vil nå si at det er et must-have. Det får du billig nå på elkjøp.. Men billigere på lefdal. edit : Post klokka 13:37 - planlagt? Endret 7. august 2004 av Laman Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Laman> Går du på syre? Metroid ville vært bedre på PC: Såå mye bedre med mus. Ja? Har du en gang spilt Metriod på vanlig Nintendo 8 bits? Endret 8. august 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Om jeg mener at Metroid hadde vert bedre på ditten eller datten, og om jeg har spilt Metroid på 8bits eller ikke, og om jeg går på syre har ingenting med saken å gjøre. Jeg mener at Metroid Prime er et must-have til Gamecube. Godta det, Xanitra. Endret 10. august 2004 av Laman Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg vet at ikke innlegget var ment til meg, men uansett. Går du på syre? Ikke i dag, kjære, jeg har hodepine. Metroid ville vært bedre på PC: Såå mye bedre med mus. Ja? Nei. Det finnes ingen grunn til å ha mus til Metroid Prime. Faktisk ville det nok vært dårligere. Lock-on funskjon pleier ikke å funke så bra med mus og tastatur, blant annet. Så.... First Person Shooter = Best på PC. Metroid Prime= Best på GC. Har du en gang spilt Metriod på vanlig Nintendo 8 bits?Ja. MEn dessverre er jeg en grafikkhore som ikke greier å verdsette 2D spill lenger. Visst, det var kult på 80-tallet, men da visste man ikke bedre. Dessuten visste jeg at Nintendo var for småunger, og kule kids som meg hadde Commodore 64. Endret 9. august 2004 av Niskivara Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg vet at ikke innlegget var ment til meg, men uansett. Går du på syre? Ikke i dag, kjære, jeg har hodepine. Metroid ville vært bedre på PC: Såå mye bedre med mus. Ja? Nei. Det finnes ingen grunn til å ha mus til Metroid Prime. Faktisk ville det nok vært dårligere. Lock-on funskjon pleier ikke å funke så bra med mus og tastatur, blant annet. Så.... First Person Shooter = Best på PC. Metroid Prime= Best på GC. Har du en gang spilt Metriod på vanlig Nintendo 8 bits?Ja. MEn dessverre er jeg en grafikkhore som ikke greier å verdsette 2D spill lenger. Visst, det var kult på 80-tallet, men da visste man ikke bedre. Dessuten visste jeg at Nintendo var for småunger, og kule kids som meg hadde Commodore 64. hehehe.. det var ikke ment for deg. men hehehe, artig å høre svarene dine. Jeg synes fortsatt 2D er tingen jeg da. Bare se på Castlevania: Symphony of the NIght til Playstation. Kanskje jeg skal anskaffe meg Gameboy advance? http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=185&t=279754 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå