Pennywise Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har et par spørsmål om databutikken.com: Siden de tydeligvis holder til i Sverige; må jeg da betale toll på varer bestilt der? Tar det mye lengre tid å bestille der enn en vanlig Norsk nettbutikk som netshop eller komplett? Og til sist, er databutikken så dårlige som ratingen på webshopguiden på hw.no? Ser at antallet positive tilbakemedlinger har steget betraktelig i det siste - har de skjerpet seg? Takker for svar. Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 nei du må ikke betale toll. de gange jeg har bestilt der fra har det taget 3-4 dage. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Databutikken fikk en del pepper for ei tid tilbake, men de har skjerpet seg betraktelig Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Vel, det betyr ikke så mye nå, de har selfølgelig gått tom for det kortet jeg ville ha (AOpen 6800GT). Det var inne på lager for et par timer siden, men nå er det tomt. I tillegg har de klart å sette prisen opp hele 200 kroner på den korte tiden Edit: Takker for svar allikevel, vil holde det i bakhodet til framtidige kjøp. Endret 2. august 2004 av Pennywise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå