Jeremy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 På tg dusjet jeg minst 1 gang hver dag, og på Oslolan 2 ganger daglig Er seriøst kvalmt å tenke på at noen folk ikke dusjer i løpet tg/ol. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Litt voldsomt å dusje 2 ganger daglig da.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Om morningen og etter trening? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Holder med en gang om dagen, men kan skjønne de som gjør det fler ganger. Ingenting er som å stå lenge under varmt vann mens det blåser isende kaldt utenfor... mmm Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) På lan sitter man i flere timer i strekk uten særlig bevegelse. Og når det i tillegg er en del maskiner som bidrar til en varmere romtemperatur, så blir man litt svett etterhvert. Har man gått flere dager med lite søvn, så hjelper det kraftig også med en kald dusj. Endret 29. september 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 til dags dato har jeg aldri tatt med meg så mye som en tannkost eller skift av undertøy på lan. KANSKJE en ekstra t-skjorte, som jeg tar på like før taxien min(aka fattern) dukker opp, så han ikke tror at jeg forgiftet hele stedet. ellers er vel rekorden min for å gå uten å dusje på opp imot 2 uker. da ga jeg tapt, fordi det svidde så mye i armhulene at svovelsyre ville vært å tone ned smerten... jeg stinker... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 tror ikke jeg skal utale meg nå serlig om hygene akkurat , men jeg kunne dratt på tg og hvert der hele uka uten og fortsat ikke ha no spesielt behov får og dusje .. max 3 ganger i uka , mere er ikke aktuelt , som sagt såpe er skadelig for huden og bryter ned naturlige fett lag (aka svette) som beskytter mot div drit og bakterier , sikkert derfor jeg ikke er no spes syk og Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er ikke noe som er så kvalmt som en SVETT NERD! 100 svette nerder.... Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Hygiene er livsfarlig. Min tippoldefar vaska seg sjeldent og levde til han var litt over 80 år. Han vaska seg ei gong i året om det var nødvendig eller ikkje. Eit år då dattera hans kom heim til jul fannt ho ut at gubben måtte ha ein vask. Dette resulterte i at han fekk lungebetennelse og strauk med. Skumle greier. Endret 30. september 2004 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Var på TG00. Dusjet ganske ofte. Det var ikke en SJEL å se i dusjene. I disse tider kjenner man ikke ofte noe særlig kroppslukt fra folk. Man dusjer jo titt og ofte, men jeg husker godt da det var show på scenen og folket skulle frem å se. Da sto det en haug folk ved raden jeg satt og det luktet fryktelig. Gud gråt. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 tror ikke jeg skal utale meg nå serlig om hygene akkurat , men jeg kunne dratt på tg og hvert der hele uka uten og fortsat ikke ha no spesielt behov får og dusje .. max 3 ganger i uka , mere er ikke aktuelt , som sagt såpe er skadelig for huden og bryter ned naturlige fett lag (aka svette) som beskytter mot div drit og bakterier , sikkert derfor jeg ikke er no spes syk og Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 tror ikke jeg skal utale meg nå serlig om hygene akkurat , men jeg kunne dratt på tg og hvert der hele uka uten og fortsat ikke ha no spesielt behov får og dusje .. max 3 ganger i uka , mere er ikke aktuelt , som sagt såpe er skadelig for huden og bryter ned naturlige fett lag (aka svette) som beskytter mot div drit og bakterier , sikkert derfor jeg ikke er no spes syk og Second that... :!: Er det mulig? haha Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 På vinterøvelsen i millitæret ble det ikke mye dusjing på en 8-9 dager. Men alle luktet like ille, så det var ikke noe problem egentlig I dusjen på kaserna lå det et slam-lag etter øvelsen I millitæret tok jeg nok mitt livs lengste dusj også.. godt over 1 time i dusjen, da jeg desperat prøvde å bli ren etter et par timer i et gjørme-hull Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Da var jeg ferdig med et Lan. Leiligheten ser bombet ut! Dusjet vær dag. Deilig å holde lan. Er bare å stikke i dusjen og pusse tenna heile tia. Men den kiloen med godteri gav meg et virkelig svært belegg på tenna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå