Putekos Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 stanken jeg selv lager er utholdlig!!!11!! Deilig! Kan nesten lukte det Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det meste er vel ca 9 måneder for de aller fleste her da de bader i urin og andre ekle vesker! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg takler ikke å være skitten. I tillegg er jeg en som svetter mye, så derfor blir det opptil 2 ganger om dagen. Dusjer alltid om morgenen, men noen ganger om kvelden også, hvis jeg har vært skikkelig svett. ang lan, så kan jeg greie 2 dager uten å dusje, men ikke mer. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 roskilde, da er du skitten etterpå, sover i samme klærene å søler øl og svetter i solsteiken (i fjor) og sitter på bakken og søler mat osv.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 roskilde, da er du skitten etterpå, sover i samme klærene å søler øl og svetter i solsteiken (i fjor) og sitter på bakken og søler mat osv.. Hehe, sant så sant...men det er da man skal dra til køben på badelandet der og slappe av i badstuen og bobblebadet som er der Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 IIiiik! Skitne tøser! Det er ikke nødvendig for kroppen å dusje hver eneste dag med såpe. Dere ødelegger huden Dvs. Svettende CS-nerder bør vel dusje hver dag Jeg har vel gått 3 dager eller.no - Dirtydirtyyyyy! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Maks en dag uten å dusje, klarer ikke mere.. Dusjer alltid om morgenen og etter trening (4 dager i uka) Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Men svette lukter godt! Endret 3. august 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Frisk svette lukter faktisk ikke dårlig (så lenge du ikke har spist masse krydder og hvitløk) eeew. Er ikke rart vampyrer (som forøvrig finnes) skyr hvitløk. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Liker ikke flaggemusene hvitløk? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 roskilde, da er du skitten etterpå, sover i samme klærene å søler øl og svetter i solsteiken (i fjor) og sitter på bakken og søler mat osv.. buhu, hater at dusjingen tærer på båndet mitt:( Det blir ikke å overleve lenge. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Prøver ihvertfall å ta en vask av ansikt og underarmer + eventuell tannpuss. Dette kanskje 1-2 ganger på et stort LAN som OL/TG. Har ikke helt sansen for å dusje i en fellesdusj sammen med hele Norge. Endret 28. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 På LAN er det 4 ting som er viktigt for meg: PC, Mat, Cola og det å ikke vaske seg. Å være uhygenisk er nærmest en tradisjon. Her snakker vi 5 døgn uten så mye som en tannpuss (det inkluderer skifte av undertøy ) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 EEEeeew! Minn meg på å ikke treffe på deg på TG Lenke til kommentar
lugah Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 du er nasty skurupu! Glad jeg ikke kjenner deg! men nice bump Jan-Erik Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Tar med deodorat,ekstra tsjorte og såpe til å vaske seg under armene når jeg er på lan. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hehe, ja tenkte det var på tide at denne tråden fikk en oppfriskning. Skal ha 12 karer til helga oppe med meg. Muligens flere. 12 ++ Lan folk på 90kvadrat høres jo greit ut. Men herregud, Lanet skal være i 5 dager. Det kommer til å være så mye ekkelt liggende etterpå. Er sikker på at allerede etter første døgnet vil man kunne ta en kniv og skjære biter i luften. Så skitten er enkelte i denne gjengen Angående tannpuss. Hvor mange ganger pusser dere tenner? jeg kjører morgen og kveld mode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Fælt så mange hygiene freaker det var her da. Bare lurer på en ting.....hvorfor er det så veldig nødvendig å dusje så ofte på lan?? Man sitter jo bare foran pc'n. Svetter jo ikke noe mye da. (Kansje de som deltar i compo'er og er veldig konsentrert da ) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Bare lurer på en ting.....hvorfor er det så veldig nødvendig å dusje så ofte på lan?? Man sitter jo bare foran pc'n. Svetter jo ikke noe mye da. (Kansje de som deltar i compo'er og er veldig konsentrert da ) Det er forfriskende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå