Gå til innhold

Hygiene og lignende

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg takler ikke å være skitten. I tillegg er jeg en som svetter mye, så derfor blir det opptil 2 ganger om dagen. Dusjer alltid om morgenen, men noen ganger om kvelden også, hvis jeg har vært skikkelig svett.

ang lan, så kan jeg greie 2 dager uten å dusje, men ikke mer.

Lenke til kommentar
roskilde, da er du skitten etterpå, sover i samme klærene å søler øl og svetter i solsteiken (i fjor) og sitter på bakken og søler mat osv..

Hehe, sant så sant...men det er da man skal dra til køben på badelandet der og slappe av i badstuen og bobblebadet som er der ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hehe, ja tenkte det var på tide at denne tråden fikk en oppfriskning.

Skal ha 12 karer til helga oppe med meg. Muligens flere.

12 ++ Lan folk på 90kvadrat høres jo greit ut.

Men herregud, Lanet skal være i 5 dager. Det kommer til å være så mye ekkelt liggende etterpå.

Er sikker på at allerede etter første døgnet vil man kunne ta en kniv og skjære biter i luften. Så skitten er enkelte i denne gjengen :p

Angående tannpuss. Hvor mange ganger pusser dere tenner? jeg kjører morgen og kveld mode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fælt så mange hygiene freaker det var her da. :p

Bare lurer på en ting.....hvorfor er det så veldig nødvendig å dusje så ofte på lan?? Man sitter jo bare foran pc'n. Svetter jo ikke noe mye da. (Kansje de som deltar i compo'er og er veldig konsentrert da :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...