Jan Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 LAN. Spilling, spising, spilling, toalett, soving, spilling. Hvor lenge har dere klart dere uten å ha dusjet? (gjerne uten lan, men som regel da det forekommer) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Drar alltid hjem og dusjer den første natta. Siden compoene som regel er på slutten av LANet. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg gikk to uker uten noe annet enn tannpuss i begynnelsen av ferien Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Et lan er alltid uhygenisk, tenk deg hvor mange som har runket på doen da osv osv osv Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Et lan er alltid uhygenisk, tenk deg hvor mange som har runket på doen da osv osv osv Å ikke klare seg uten ronk i et par dager er lamet .. Ser for meg lanet hvor alle er asosiale og ser på pr0n, mens en etter en må på do Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg gikk to uker uten noe annet enn tannpuss i begynnelsen av ferien Jo takk...deilig at du delte det med oss Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg gikk to uker uten noe annet enn tannpuss i begynnelsen av ferien Bodde du i en hule laaangt oppe på fjellet alene de ukene da? Har gått et par dager uten dusj, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg dusjer som regel hver dag. Men har gått opp til 3 dager uten å dusje. Det er liksom MAX for meg. Når jeg er på store LAN så dusjer jeg vertfall en gang. Er ikke noe som er så kvalmt som en SVETT NERD! Men jeg er i grunn veldig opptatt av å holde meg rein. Føler meg rett og slett ukomfertabel hvis jeg ikke dusjer og vasker meg osv. Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Nja, på ett par øvelser i forcen kunne det bli noen dager uten dusj, men på LAN så prøver man nå å få dusjet minst annenhver dag.... helst hver... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 3 uker i militæret. Vasket oss så godt det gikk i snøen et par ganger, men vet ikke helt om det kan karakteriseres som dusj. Blir vel heller en kjapp kattevask. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har vel ikke gått så kjempelenge annet enn noen dager. Har heller ikke vært i militæret (=uhygenisk?), så det er kanskje grunnen? Ellers skjer det ofte når jeg er på laiv (levende rollespill) at jeg ikke bare ikke dusjer eller ikke vasker meg på annen måte, men tar heller ikke av meg støvla på 3-4 dager. Men fyttirakkern så godt det er å få av seg de støvla til slutt... Er nesten verdt pinen med å gå med de... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Er ikke noe som er så kvalmt som en SVETT NERD! I second that! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg gikk to uker uten noe annet enn tannpuss i begynnelsen av ferien Bodde du i en hule laaangt oppe på fjellet alene de ukene da? Nei, bastarden satt i samme kjeller som meg og stinket.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 koster såpe og vann så mye at du ikke hadde råd til no annet en tannpuss? Lenke til kommentar
cerion Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg hadde mine grunner. Det er alt jeg har å si om den saken Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har vært 4 dager uten dusj og lignende på diverse LANs. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Klarer ikke èn dag uten dusj og vask. Selv ikke pA TG.. Blir for nerdete A sitte der, uvaska, slaskete og skitten.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det lengste jeg har vært uten dusj er nå i sommerferien; 4 hele, jævlige dager i slummen i Kairo. N-A-M! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 I Kairo faktisk. One piece of svetteluktende jente I assume. Har vel vært fire-fem-seks dager uten dusj på fjellet. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 har greid mangen uker uten dusj jeg har badet i elver og vann da. men i dag er jeg siklig svett, var 28 *C i dag!!!1 har bare hatt en badeshorts på meg og klippet plenen, stanken jeg selv lager er utholdlig!!!11!! er BTW 26*c her inne nå. klokka 2:15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå