mirene Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg har en trådløs router fra nextgentel.Den har og 4 nettverksporter bak. Problemet mitt er at jeg med det trådløse nettverkskortet får Høy ID på Emule,mens jeg med det PC'ens innebygde netverkskort får Lav ID. (lav ID betyr at jeg får problemer med å kobble meg til brukere) Det er routeren som er problemet regner jeg med,fordi jeg hadde Telenor som ISP leverandør tidligere,og da var det ikke noe problem med å bruke nettverkskabel. Hvordan kan jeg få løst dette problemet ? Jeg har ikke dette problemet med BT eller WinMx. Lenke til kommentar
imoen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sjekk at du har en åpen returport til maskinen din. Har du ikke det vil du ikke få High-ID Grunnen til at dette ikke virker på NGT er at ruteren din er en "brannvegg". Inge Lenke til kommentar
mirene Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Men både signalene til det trådløse nettverkskortet,og det interne (med kabel) kommer jo fra Routeren til NextGenTel. Jeg har dette hovedkortet http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=474 Så derfor er det ulogisk for meg,at jeg får høy ID med trådløst...og lav ID med kabel. Noen som har noen gode svar ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå