Stringer Bell Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Slik ser kleshengerne eller hva det heter ut på åhlens: Nazier! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Heh, flott det der da. Gjort betjeningen oppmerksom på det? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Sånn har de overalt her i Bergen. Ingen som har registrert det før nå? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 i internett tid er de derre mer enn 647 år gammel. 647 er forresten min alder konvertert til internett tid. de har vært her siden lenge før jeg kom til verden... vel, noen folk er vel bare treg i oppfattelsen... Lenke til kommentar
kns Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 i internett tid er de derre mer enn 647 år gammel. 647 er forresten min alder konvertert til internett tid. de har vært her siden lenge før jeg kom til verden... vel, noen folk er vel bare treg i oppfattelsen... Hm. Hva er forskjellen på internett-tid og vanlig tid? Hvordan regnes det ut? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Bah, som om dette skulle være noe uvanlig. Dette er et klassisk kleshengerdesign. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Dette la jeg merke til for flere år siden. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Søtt. Guri, så praktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå