Gå til innhold

Richard Burns Rally

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veldig realistisk, men i mine øyne også veldig kjedelig

fartsfølelse eksisterer ikke, når man ligger i 130 på trange skogsveier bør man føle at det går litt fort, men den gang ei

rsc2 anbefales fremfor dette :) selv om det ikke er like realistisk er det flere titalls ganger så fett

Lenke til kommentar

Jeg hadde skikkelig sansen for dette spillet. Det får Colin McRae Rally til å virke som et rent arkadespill, og krever mye mer av sjåføren enn å kunne holde en knapp inne og trykke høyre og venstre. De analoge stikkene på PS2-kontrolleren er artige å spille med, en må være følsom og brutal på en og samme tid, akkurat som når en skal stelle med sauer.

Jeg har ikke tenkt til å komme med en ny anmeldelse her, men det bør prøves.. Litt vanskelig i begynnelsen, men det er som med golf: Når du først treffer, så vil du slå mer. :w00t:

Tipper kjøregleden blir enda bedre med ratt og pedaler, men det får PC-versjonen vise.

Lenke til kommentar

En ting jeg vil si er at colin mc rally sugde . Det var VELDIG kjedelig . Jeg orker ikke å skrive mine argumenter om colin mc rally 4 men jeg syntes det var veldig dårlig . Jeg liker RSC 2 best . Er VELDIG bra krass , bra lyd , gøy , arkade aktig som får det til å gå litt fortere, masse baner , varierte baner, mange biler osv

Lenke til kommentar

Richard Burns Rally er egentlig et bra spill, når man lærer seg hvordan bilen skal kjøres. Det er stor forskjell på dette bilspillet, og andre bilspill. Det som er trist med det, er at det ikke er spillbart på X-Box. Lagger så vanvittig at det ikke er kjørbart. Egentlig burde spillene vært trukket ilbake. For ingen skal komme og fortelle meg at dette ikke har vært oppdaget før spillet ble lansert. Men jeg har lest en del på nettet, hvor det blir beskrevet at de som har Thomson CD-spiller er de som sliter mest. Triste saker, for det er rett og slett ikke spillbart. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Lånte spillet av en kompis , Lagget ikke i det hele tatt.

Jeg la det inn på xboxen min og det lagget heller ikke der.

Jeg har samsung dvd spiller på min xbox(den beste:P)

Mine førsteintrykk er ganske bra.

Det er veldig realistisk og det er bra . Men i lengden så likte jeg ikke spillet.

Alt for realistisk og kjedelig.

Kunne ha skrevet en relativ lang og bra review på denne men gidder slettes ikke, besides det er jo allerede en som har skrevet en review av spillet til ps2

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Lånte spillet av en kompis , Lagget ikke i det hele tatt.

Jeg la det inn på xboxen min og det lagget heller ikke der.

Jeg har samsung dvd spiller på min xbox(den beste:P)

Mine førsteintrykk er ganske bra.

Det er veldig realistisk og det er bra . Men i lengden så likte jeg ikke spillet.

Alt for realistisk og kjedelig.

Kunne ha skrevet en relativ lang og bra review på denne men gidder slettes ikke, besides det er jo allerede en som har skrevet en review av spillet til ps2

Prøv etappene i USA som ikke går i skog. Bruk incar view. Der hakker det, selv om spillet er lagt på harddisk.

Gleder meg til fredag når spillet kommer til PC ! Skal bli morro å få kjørt det med ratt og skikkelig FF. Beste rallyspillet til nå !

Lenke til kommentar

Hakking? Hvaforno hakking?

Har det tøll ps2, og det kicker stump, sålenge man har ratt.

Det er så extremt morro når man først får det tøll. Men det er bare for harcore rælly fans viker det som..

Hvem tenker på fartsfølelse når man tenker 100% på å holde seg på veien. Eneste drawbacken er vøl at sesongene er så korte, jeg blir nok lei spellet etter en 3-4 sesonger.

Man må legge seg sjekkelig inn i det, det gåkke ann å bare setta seg og spelle ein strekke eller 2 mens man prater med en kamerat.. Her skal all fokus værra på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...