Dimitri Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kjøpte IGI 2Covert Strike i dag for 49,- på elkjøp.. Men på cden i coveret står det cd 2/2 og når jeg ser på innholdet er det ingenting som setter igang installasjonen når jeg trykker på dem.. Skjønner ingen ting! Noen som har vært borti samme problem? Lenke til kommentar
Dimitri Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 det manglet jaggu en cd selv om segl og alt var inntakt! men nå er alt i orden.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kast deg på multiplayer, for det var den desidert morsomste delen for meg i IGI 2 Gode maps og masse action. Og grafikken er jo laget av nordmenn.. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Geez! 49 kr? Gjelder dette samtlige elkjøp butikker over hele norge ? Lenke til kommentar
Dimitri Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Tror det.. Det kom i hvertfall som et reklame i postkassen her på lillehammer. 49 spenn er en ok pris for et nytt spill! Hadde det bare vært slikt med alle.. Kommer meg ikke på nett før ut i neste uke desverre.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 fikk reklame jeg også så tror nok det er billig i alle elkjøp butikker.,, 49kr er billig for et så bra spill som igi2 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 I.G.I var et svært underholdene (og til tider frustrerende ) spill. 49,- er jo gi-bort pris! Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Men mp miljøet rundt igi 2 kan vel ikke være så stort i disse dager, særlig når man må ha en del spillere med for å få det gøy Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Vet ikke, har ikke spilt det på lenge. Det er synd om MP miljøet er svakt, for de mapene jeg spilte var bunnsolide, veldig godt laget. Min favoritthobby var å spraypainte hus vi skulle innta med mitraljøsen, pleide alltid å si ifra på chatten: "spraypainting with hod led!", og killene hopet seg opp p.g.a. alle idiotene som sto parkert på sine faste posisjoner på innsiden og ikke kunne skjønne hvordan de kunne bli drept av kuler gjennom veggen :!: Jeg likte også å løpe rett inn i head-to-head combat, vel å merke før ALLE på død og liv måtte være uber snipere.. er kanskje det som ødela miljøet? Mapene er for perfekte til sniping. Mye morsommere å se fienden i øynene når du dreper ham Endret 3. august 2004 av Hidden Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 fikk reklame jeg også så tror nok det er billig i alle elkjøp butikker.,, 49kr er billig for et så bra spill som igi2 49,- kr er billig for doom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå