fabio Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg kjøpte en PC fra Multicom for nesten to uker siden og har fått litt trøbbel med å få fikset etpar mangler ved den... Det som er galt er: -et av plastikkplatene i fronten ikke sitter helt skikkelig. Dette gjør at den stikker litt ut. Det ser ikke særlig fint ut og jeg er redd for at det skal forverres med tid og bruk. -det er en hurtigstart knapp for webbrowser rett ved av/på knappen. Denne sitter litt lenger nede enn de andre knappene og har en litt forksjellig følelse når den brukes. -på den høyre siden av skjermen er det tre små skruer, en av disse mangler. Jeg sendte en mail til multicom hvor jeg beskrev problemet, la ved bilder og spurte hva de kunne gjøre med dette. Svaret var ikke akkurat det jeg forventet etter å ha brukt 20000 i en nettbutikk jeg har lest mye bra om: "Heisann. Garanti på varen og din reklamasjonsrett medfører at vi vil utbedre evt. feil og mangler som er vesentlige for varens nytteverdi. Jeg kan ikke umiddelbart se at noen av disse detaljene faller inn under denne kategorien, og vi kan derfor ikke tilby utbedring av avvikene. Ha en fortsatt fin sommer!" Jeg svarte at skruen og platen er problemer som nå er skjønnhetsfeil men som jeg fryktet ville kunne ødelegge PCen senere samt at jeg har 14 dagers ubetinget angrerett som jeg nå vurderer å bruke. Har noen av dere noen ide om hva jeg kan/burde gjøre? Lenke til kommentar
oivind90 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hadde også noe av det samme på min PC fra multicom..plastikkplaten i midten hadde gått opp litt, men denne kunne jeg dytte på plass. Den til venstre sitter heller ikke helt på plass, men det er så lite at jeg ikke gidder å bry meg om det. Men er enig i at det er litt irriterende med sånne skjønnhetsfeil. Litt sløvt fra Multicom og ikke gå over sånne ting før de sender maskinen. Alle skruene var iallefall på plass... Lenke til kommentar
zingy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 ...benytt deg av angrefristen. Etter og ha handlet hos Multicom for flere hundretusen, har jeg kuttet dem helt ut, da jeg fant ut hvilken slett holdning de hadde til service/oppfølgning. ....de er kjempehyggelige når man skal betale for et eller annet, men det er ikke like morro når det er noe som går den andre veien, så bl.a. en sak på "TV2 hjelper deg", hvor det heller ikke var så lett og få reklamert....!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 angrerett! og kjøp ett annet sted! enkelt og greit...vær sikker på å si ifra om hvorfor du bruker den også, så lærer de kanskje etter hvert når X antall folk gjør det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå