elied Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Noen som vil gi litt respons på denne headeren? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Grei den, men jeg likte ikke fargen på fonten og selve fonten. Passet liksom ikke helt inn i mine øyne Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Veit ikke om jeg likte den helt. Litt for mange skarpe overganger, særlig ved bildene av Clinton osv. Også ved flagga. Den skyggen bak skrifta kan du kanskje også prøvd uten. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 tja, virker som en skole oppgave og hvis det er det, hvilket klassetrinn er det for? om det er samfunnsfag vet jeg ikke om clinton er så veldig aktuell lenger, men joa han har jo vært det. spørs om det er dagsaktuelle tema samfunnsfagstypen din inneholder. headeren er helt ok. -flagget til venstre er hakkete. - tanken med bildene i midten hadde vært mye stiligere om ikke resten av headeren hadde vært så firkantet, tenker nå på flaggene. kanskje de heller bør fades inn i er hjørne eller noe? ellers er det greit, ikke noe som skiller seg ut fra mengden foreløpig, men litt forbedringer så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå