alexio Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Hei, jeg er en pc-entusiast med et lite scannerproblem... Det lydeer som følger. Jeg har to pc'er i LAN, begge funker fett. Men den ene funker ikke med scanneren og jeg kan umulig bruke den scanneren på den andre pc'en (for da kommer det en feilmelding om at maskina dumper fysisk minne)... Jeg lurte på om noen vet om man kan operere scanneren fra den andre pc'en via LAN sånn som man kan med skrivere og så videre.... Alexio Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Hvis du har et program på maskinen med scanneren som du bruker til å scanne med, kan du jo alltids kjøre det programmet fra din maskin og legge bildet på din maskin (den uten scanneren) eller i en mappe som er delt på den andre. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 En annen idè for å styre scanneren er jo remote desktop. Søk etter det på tucows eller download.co, du finner det sikkert der.. Dumbo aka sim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå