Myr Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hei. Skal ha meg ny skjerm og tenkte eg skulde prøve lcd i standen for ctr.. Spiller ganske mye men har barre et et budsjett på ca 4000 litt pluss/minus.. Har ikke så mye peiling så eg trenger hlitt hjelp fra andre her inne til å finne en bra lcd til spilling Takker for alle svar! MVH MaFuck Lenke til kommentar
apwr Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Da bør du gå for en Nec 1760NX! Topp spilleskjerm! Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) bestemmer du deg idag (dvs. 02.08.2004), så har www.netshop.no tilbud som har vart i en uke på ilyama(eller hvordan man nå skriver det) som var en av de beste, hvis ikke DEN beste "spillskjermen" i "den store lcd-testen på hardware.no 3790,- mener jeg den stod til... (men jeg har ikke testet den eller sett den sjøl altså... ) bertie Endret 2. august 2004 av bertie Lenke til kommentar
Myr Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Det er jo en mulighet..leste testen her inne på HW.no og ut i fra den å dømme så fynker den vilt men ser det er to versjoner: LCD 1 LCD 2 Hva er forsjellen? Lenke til kommentar
Myr Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) bestemmer du deg idag (dvs. 02.08.2004), så har www.netshop.no tilbud som har vart i en uke på ilyama(eller hvordan man nå skriver det) som var en av de beste, hvis ikke DEN beste "spillskjermen" i "den store lcd-testen på hardware.no 3790,- mener jeg den stod til... (men jeg har ikke testet den eller sett den sjøl altså... ) bertie Denne var ho heilt kurant..og var ikke så dyr heller,faktisk under budsjettet Endret 2. august 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
apwr Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg ville uten tvil gått for Nec'en! Den har bedre fargegjengivelse enn ilyama'en, og vil påstå at den er like god i spill også. Har den selv og har enda ikke lagt merke til etterslep. Tror ikke jeg kommer til å merke det noen gang heller. I tillegg mangler ilyama'en høydejustering, noe som trekker en god del ned i mine øyne. Forskjellen på skjermene (altså LCD1 og LCD2) er ulik farge på rammen, ellers er de helt identiske. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 så det er verdt dei 1000kronene ? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Så absolutt! Du for en skjerm som ikke bare er god til spill, men også til andre formål. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Okay...eg fer sjå om eg finn et par tester om begge to..også velger eg ut i fra det..men begge virker heitl giniale for meg takker for kjappe svar Lenke til kommentar
Myr Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 bestemmer du deg idag (dvs. 02.08.2004), så har www.netshop.no tilbud som har vart i en uke på ilyama(eller hvordan man nå skriver det) som var en av de beste, hvis ikke DEN beste "spillskjermen" i "den store lcd-testen på hardware.no 3790,- mener jeg den stod til... (men jeg har ikke testet den eller sett den sjøl altså... ) bertie så tilbudet går ut i dag slik eg forstår det? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er jo en mulighet..leste testen her inne på HW.no og ut i fra den å dømme så fynker den vilt men ser det er to versjoner: LCD 1 LCD 2 Hva er forsjellen? Fargen. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Nec1760NX er å anbefale. topp til spill. spiller en god del Far Cry. ingenting å utsette på den der. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Takker for svar alle sammen! blir i alle fall en av dei to lcd skjermene som er anbefalt i denne posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå