Gå til innhold

Hva spiller du for tiden?


Anbefalte innlegg

Jeg ble ferdig med Jim Bond: Everything or Nothing i dag.

 

Greit spill, men jeg syns det ble altfor mye villmannskyting og lite sniking. Ålreit, jeg bestemte dette selv, men spillet la opp til villmannskyting eftersom det var umulig å snike seg rundt. Man kan se at det er lagt opp til skyting når du sniker deg rundt og slemme soldater kommer løpende fram fra hjørner akkurat som i et 1.-persons skytespill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Runda nettopp av Freedom Figthers, ikke at det var så langt men har ikke spillt så gøy og underholdende spill siden Max Payne 1. :love:

Nei, ikke sant? Det er det som er sjarmen med Freedom fighters! (tror jeg da)

At det er så simpelt oppbygd, og likevel KJEMPE-ARTIG! Man trenger ikke å ha så store spill som HL2, D3 og STALKER for å more seg, men et lite spill som er, vel, bare artig er ofte midt i blinken for noen og en hver! :)

Lenke til kommentar
Splinter Cell 2, mens jeg venter på San Andreas og The Sims 2. Det blir ikke mye annet enn spilling når de to ankommer butikkene!

Ja, jeg spilte SP2 litt jeg også, (elsket 1ern) men til min store forbauselse og skuffelse ble jeg lei, og orket ikke å gå igjennom 4lvl en gang!

Jeg synes nesten det eneste nye i SP:PT er en ny story, og den UBER-originale MP-delen!

Jeg skulle gjerne spilt det mer, men jeg klarer det bare ikke! det blir for kjedelig!

Kanskje er det sulten etter HL2 og D3 som får meg til å gå lei av alt mulig så fort?

Damn you, Valve and Id! I condemn you to hell!!!! :mad:

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke hørt dem si Jim Bond, men Jim er fremdeles nick for James og kan brukes alltid.

Er det ikke han Valentin i Goldeneye som kaller han det? Eller var det han som kjørte den bobla som kalte han Jimbo?

 

Litt off topic :)

 

Ellers så spiller jeg CS Source ;)

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Spiller for det meste Doom3 nå, også har jeg rundet Max Payne2 for 3 gang i sommer :w00t::whistle:

Du er en SÅÅÅ stor Max Payne2 fan du, ja!

 

Jeg hadde mange underholdende timer med MP2, bare på den bygge plassen hvor Mona Sax skulle snipe folk for Max, og man kom til en plass hvor man kunne knerte en fyr som sto helt inntil en, og skyte han så han fløøøøøøøøy bortover! :D:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...