Gå til innhold

Vi som skal kjøpe Doom 3!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg ventet så lenge, ja da skal jeg jaggu greie 14 dager til. Dette skal jeg ha om det er bra eller dårlig. Koste hva det vil...

Kjenner jeg blir litt bitter på de som sitter å spiller warez-versjonen. Vet ikke helt om jeg er irritert eller misunnelig.

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt det , men får ikke hente det før Fredag den 13.ende.

 

Splite de gammle Doom spilla , og ser frem til å teste maskinen min på et krevende spill. Jeg likte FarCry , og mange sier at Doom er FarCry på Mars , så jeg satser på at jeg liker dette også , i tillegg så er FPS favoritt sjangeren min til PC spill. FPS og RPG

Lenke til kommentar
Jeg er i alle fall irritert. Som jeg alltid er når det er snakk om warez. ;)

Hehe - me too.

 

Så forøvrig på rage3d sitt forum at det var en del som plutselig fikk heng/kræsj en bit ut i spillet.

 

Kanskje de har flere sjekker av at det er originalt underveis - eller at sjekkene er litt random så det er vrient å luke ut av hackerne?

Lenke til kommentar
Jeg er i alle fall irritert. Som jeg alltid er når det er snakk om warez. ;)

Hehe - me too.

 

Så forøvrig på rage3d sitt forum at det var en del som plutselig fikk heng/kræsj en bit ut i spillet.

 

Kanskje de har flere sjekker av at det er originalt underveis - eller at sjekkene er litt random så det er vrient å luke ut av hackerne?

Det hadde vært himmel. Seriøst.

Lenke til kommentar

Synes det var skuffende dårlig, har spillt det i 4-5 timer.

Har gjort det samme om og om igjen, å skyte freaks som kommer ut av mørket. Veldig ensformig spill.

 

Kan oppsumere opplevelsen til nå med: Trangt,mørkt,småskummelt til tider,pen grafikk

 

Klarer bare ikke å digge den mørke tilværelsen i spillet.

 

Kommer nok ikke til å bruke penger på det iogmed at multiplayer modusen virker dårlig.

 

Hl2 kommer jeg derimot til å kjøpe, der har du 2 faktorer: Singleplayer og Multiplayer ( + cs 2)

Lenke til kommentar

Har "lånt" det av nettet for å teste. :whistle:

MEN jeg skal kjøpe det. Klarte bare ikke å vente lenger..(har bestilt alt)(synes ikke det er så galt å ha en fremtidrettet sikkerhets kopi).

De som klager over dette spillet bør sette seg ned å spille doom1 og 2. Det skal tyte monster ut av alle kroker.

Det SKAL være MØRK :cool: og skummelt :cool: . Det er det DOOM er :yes: .. mørk skummelt og MORRO!!! :love:

 

Hvis du ikke liker å løpe rundt å skyte monster i alle fasonger å størrelse så gå å kjøp splintercell eller noe sånt.

 

Hadde det vært masse sniking og "gjemme seg" styr i DOOM3 hadde jeg blitt monster skuffet over ID. De har holdt stile gjennom alle spiller og sånt liker i hvertfall jeg.. :w00t:

Endret av pellogplukk
Lenke til kommentar

Har allerede betalt for det hos EBGames. Har fått en fet plakat og får senere en t-shirt.

Bare synd jeg må vente til 16 August + leverings-tid på skjermkortet mitt før jeg får spille spillet. :(

Vel. Har kjøpte det fordi jeg har spilt doom (2) litt hos en kammerat og jeg likte det litt ( selv om det var skikkelig skremmende den gangen så jeg turte ikke spille mye), det ser knakende skummelt ut, både atmosfære og alt som omgår den og det er jo selvfølgelig en grafisk perle.

Egentlig virker det helt perfekt hittill. Du er alene på en av-isolert base og må slåss mot satan`s yngler. (no allà "The Thing" - filmen)

Er dog litt redd for gameplayet som ikke virker revlousjonerende. :hrm:

Et "må-ha-spill!" for det.

Lenke til kommentar
Har "lånt" det av nettet for å teste. :whistle:

MEN jeg skal kjøpe det. Klarte bare ikke å vente lenger..(har bestilt alt)(synes ikke det er så galt å ha en fremtidrettet sikkerhets kopi).

De som klager over dette spillet bør sette seg ned å spille doom1 og 2. Det skal tyte monster ut av alle kroker.

Det SKAL være MØRK :cool: og skummelt :cool: . Det er det DOOM er :yes: .. mørk skummelt og MORRO!!! :love:

 

Hvis du ikke liker å løpe rundt å skyte monster i alle fasonger å størrelse så gå å kjøp splintercell eller noe sånt.

 

Hadde det vært masse sniking og "gjemme seg" styr i DOOM3 hadde jeg blitt monster skuffet over ID. De har holdt stile gjennom alle spiller og sånt liker i hvertfall jeg.. :w00t:

Akkurat det der er jeg superenig i :thumbup:

For min del så har jeg bestilt doom3 fra cdon.com, og skal også kjøpe HL2.

Lenke til kommentar

Eg har bestilt Doom 3 for evigheter siden, men inrømmer at pirat versjonen er snart i mitt eie, men siden eg allerede har bestilt spillet so hakke dette noe å si syns eg

:thumbup: Stor fan av tidligere Doom spil, baredv det er god nok grunn for meg for å invistere i Doom 3 :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...