bergaloevera Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Har kjøpt meg en Blutooth USB sak for å kunne føre over og laste ned stæsj til min SE K700i... Det er som er problemet er at den går i såkalt DFU state (står i enhetsbehandling) når jeg restarter. Da finner ikke software'en som fulgte med USB Bluetooth saken min lenger.. Det jeg må gjøre er å dra den ut, fjerne maskinevareenheten fra enhetsbehandling, restarte maskinen, sette i Blåtann saken så fungerer den igjen helt til jeg restarter!! Da er den i DFU state igjen!! Er det no ordentlig dritt jeg har kjøpt eller finnes det en løsning på dette? Er utrolig irriterende å måtte krabbe bak pc'n og kødde sånn hver gang jeg skal bruke den... EDIT: leif Endret 2. august 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Hva er DFU state for noe da? Noen som vet det? Hadde vøri kjekt om noen kunne svare på problemet mitt og Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hvilken dongle er det? Jeg har selv en MSI BlueTooth Dongle, og pc'n finner den hver eneste gang jeg skrur på pc'n. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Det er no drit jeg kjøpte på QXL for 349... En blå en.. den fungerer flott når den i det hele tatt fungerer... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tok et søk på google, det var visst flere som hadde problemet, men fikk ikke tak i løsningen. Søk litt selv, kanskje du finner svaret. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Tok et søk på google, det var visst flere som hadde problemet, men fikk ikke tak i løsningen. Søk litt selv, kanskje du finner svaret. Har gjort det uten å finne noen løsning så derfor spurte jeg her,.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå